הוספת הודעה חדשה

דף הבית >> הוספת הודעה חדשה

לארכיון פורום מומחי ה-Relocation

חזרה לפורום

נושא:תקופת המתנה

שלום לכולם
אני לא הייתי בישראל כ3 שנים, חוזרת לישראל אחרי ככשלוש שנים, עם בני בן ה15 חודשים שנולד בחו״ל, בעל אזרחות ישראלית- כאשר בעצם עבור בני זאת הפעם הראשונה בישראל תהיה, הוא ״עולה לישראל״.
במהלך השלוש שנים האלה, הייתי בעלת עסק בישראל וקיבלתי שכר לבנק הישראלי מהעסק בישראל. בעצם כל זמן השהות בחו״ל הייתי מוגדרת עוסק פטור בישראל, והשכרתי מהעסק שיש לי בישראל. שילמתי ביטוח לאומי כל חודש במהלך ה3 שנים שהייה בחו״ל.
שוחחתי עם משרד הקליטה והעלייה, כי נאמר לי שהם המקור האמין והנכון לפנות אליו לשאלות בנושא.- שאלתי את משרד הקליטה והעלייה על ביטוח בריאות לי ולבני. האם מכיוון ששילמתי ביטוח לאומי כל חודש במשך כל השנים של השהייה בחו״ל, האם עדיין יש לי זמן המתנה של 6 חודשים?- אמרו לי במפורש שכן, שגם אם שילמתי ביטוח לאומי כשהייתי בחו״ל, החוק מחייב אותי לחכות 6 חודשים מרגע חזרה לישראל. אני רואה בקבוצה פוסטים סותרים, לכן החלטתי לעלות את הפוסט... הרי אם המשכתי לשלם ביטוח לאומי כל הזמן של השהייה בחו״ל, במשך כמה שנים, למה החוק עדיין מחייב אותי תקופת המתנה של חצי שנה?
-
עבור בני, נאמר לי בגלל שהוא קטין, הביטוח בריאות יתחיל אצלו החל מהיום השלישי מהחזרה לישראל.- האם מישהו יכול להגיד לי אם זה נכון מהניסיון האישי שלי? כמו כן, אשמח לשאול לגבי קופת חולים עבור בני, האם אני יכולה לבטח אותו בקופת חולים עוד לפני ההגעה לישראל?
תודה רבה



אם אתה כבר רשום לחץ על כניסה לחברים

כדי להוסיף הודעה חדשה לפורום רילוקיישן, עלייך להירשם כחבר לחץ כאן להרשמה

הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ