הוספת הודעה חדשה

דף הבית >> הוספת הודעה חדשה

לארכיון פורום מומחי ה-Relocation

חזרה לפורום

נושא:תגובה

שלום לך,
בזמן עבודתך בחו"ל אצל מעסיק זר אתה יכול לשמור על רצף הזכויות הפנסיוניות בביטוח המנהלים/קרן פנסיה על ידי תשלום מינימלי לשמירת זכויות. מדובר בתשלום בסביבות ה- 100 ש"ח בחודש לריסק לצורך שמירת הביטוחים הנלווים לפנסיה. בזמן הזה הפוליסה תישאר פעילה, תמשיך לצבור וותק וכאשר תחזור לעבוד שוב כשכיר בישראל אצל מעסיק ישראלי, תוכל להמשיך עם אותה פוליסה ובאותם תנאים.
התשלום המינימלי אפשרי לתקופת זמן מוגבלת של שנה, שנתיים או יותר - תלוי בחברת הביטוח, ולאחר מכן חברת הביטוח לא תסכים לקבל יותר את התשלום המינימלי ולשמור לך את התנאים בפוליסה ולכן באותה נקודת זמן יש לך שתי אפשרויות: 1) לסלק את הפוליסה: הכסף ישאר בקופה, יצבור רווחים עם השנים וכאשר תגיע לגיל פרישה תקבל פנסיה חודשית אבל לא תוכל להפקיד יותר כספים כשכיר לאותה קופה ולא יישמרו לך הביטוחים הנלווים לפוליסה.
2) להפוך את הקופה לקופה במעמד עצמאי ואז תצטרך להפקיד סכום יותר משמעותי בכל חודש (12%-16% מהשכר המבוטח) מה שעלול להכביד על התזרים החודשי וכאשר תחזור לעבוד כשכיר בישראל תוכל להפוך את הקופה שוב למעמד של שכיר ובכך שמרת על התנאים שיש לך בפוליסה במשך כל הזמן הזה. יש לשים לב לבטח שכר ריאלי שאיתו תרצה להגיע לגיל פרישה ולא לבטח שכר מינימום בעת המעבר למעמד עצמאי כי אם תבטח שכר מאוד נמוך ותרצה בעתיד להפוך את הקופה שוב למעמד שכיר אז רק על אותו שכר מינימלי ימשיכו לך את התנאים הישנים ועל יתר המשכורת (בעת החזרה לישראל) יפתחו לך קופה חדשה עם תנאים חדשים.
בברכה,
אנטואן אסחאק, רו"ח - מומחה למיסוי בינלאומי ליחידים
antoine.ishaq@gmail.com



אם אתה כבר רשום לחץ על כניסה לחברים

כדי להוסיף הודעה חדשה לפורום רילוקיישן, עלייך להירשם כחבר לחץ כאן להרשמה

הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ