רילוקיישן לצרפת - המדריך המלא

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן לצרפת - המדריך המלא

צרפת משמשת מזה שנים רבות כאחת המדינות הנחשקות בנוף העולמי בכלל והאירופאי בפרט. זאת בשל התרבות, היופי האריכטקטוני וערכי המוסר שעליה מתבססת צרפת. בשנים האחרונות, צעירים רבים מעוניינים לבצע רילוקיישן לצרפת בשל שוק העבודה הייחודי שהיא מציעה.

הכלכלה הצרפתית נחשבת מזה שנים רבות לאחת הכלכלות החזקות בעולם וצרפת חברה בארגון המדינות המתועשות ה-G8. חוזקה הכלכלי של צרפת נמדד גם על ידי הצטרפותה לגוש האיחוד האירופאי וכן לעובדה כי היא מתנהלת במטבע האירופאי האירו. שוויו של האירו חזק פי 4-5 מהמטבע הישראלי, דבר שיאפשר לכם לחיות באיכות חיים גבוהה יותר וכן לחסוך כסף רב יותר אם אכן תחליטו לבצע רילוקיישן לצרפת.

ניתן לבצע מעבר רילוקיישן לצרפת במספר דרכים:

  • עבודה בחברה ישראלית אשר תנייד אתכם בעתיד לעבודה בחו"ל ואולי אף לרילוקיישן לצרפת: יש לעבוד בחברה ישראלית המחזיקה בקשרים תעסוקתיים עם צרפת ולנסות את מזלכם באפיק זה. כאמור, ניוד עובדים ממדינה למדינה הפך לעניין שגור בשל תהליכי הגלובליזציה וכן על מנת להעביר ידע למדינה אחרת או להכשיר את העובד בחו"ל. 
  • מעבר רילוקיישן וחיפוש עבודה עצמאי: אם בבעלותכם אזרחות צרפתית או דרכון אירופאי, הרי שיש לכם את הזכות לעבוד במדינות אירופאית ולקבל את כל תנאי הבסיס והעזרה מהמדינה בעת רילוקיישן לצרפת.
  • התחלת מסלול אקדמי: דרך נוספת ל"נטיעת שורשים" וביצוע רילוקיישן לצרפת היא להרשם לאוניברסיטה ועל ידי כך לבסס את הקשרים והמעבר לצרפת.

מגדל אייפל

דברים שחשוב לדעת לפני רילוקיישן לצרפת

ניתן להבין כי רילוקיישן לצרפת הוא דבר מה אפשרי וכיום אף נגיש יותר מבעבר. אולם, על מנת לבצע את הרילוקיישן בצורה הנכונה ביותר יש להבין כי מעבר לחוויות שתצברו וכן לכסף הרב שתוכלו להרוויח, ביצוע רילוקיישן איננו דבר קל והוא דורש הכנות רבות מבעוד מועד.

מעבר לחיפוש העבודה, יש לברר את יוקר המחייה בעיר אליה אתם מעוניינים לעבור. כמו כן, צרפת מחולקת ל-27 חבלי ארץ, אשר כוללים נורמות שונות ואף דיאלקט שונה של השפה. כך שיש לקחת בחשבון את ההבדלים בין מיקום למיקום בצרפת וכן לבצע הכנה עצמית ומעשית לפני המעבר לאזור הספציפי שבו תגרו.

זכרו, ברוב הערים בצרפת לא דוברים אנגלית ולכן אם ברצונכם לבצע מהלך זה, יש לקחת בחשבון גם תוכנית לימודי השפה הצרפתית, שתכשיר אתכם לעבודה ומגורים בצרפת. ישנם בתי ספר בישראל המעבירים קורסי לימוד צרפתית ועומדים בנהלים ובתקנונים המדיניים של רמות השפה.

אל תשכחו את הביטוח הרפואי במסגרת רילוקיישן לצרפת

פרמטר חשוב נוסף שצריך לקחת בחשבון כששוקלים רילוקיישן לצרפת הוא הבריאות שלכם - אם ברשותכם אזרחות צרפתית. אתם זכאים לקבל ביטוח רפואי מקיף עבורכם ועבור בני משפחתכם. הביטוח הרפואי מכסה על ביטוח ציבורי וכן רפואת שיניים וחירום. למרות זאת, יש לקחת בחשבון כי הוא אינו מכסה על הטסות בני משפחה, ניתוחים או טיסות חזרה לארץ במידת הצורך.

לכן, כדאי לברר מה מציעות פוליסות ביטוח המיועדות לשהייה ארוכה בחו"ל . חברת דיוידשילד מתמחה בביטוח רפואי לשוהים בחו"ל, פוליסות הביטוח כוללות ומקיפות את מגוון הצרכים הרפואיים העלולים לעלות בעת שהייה ממושכת בחו"ל, כמו כן, אחד היתרונות הבולטים של חברת דיוידשילד הוא השירות בשפה העברית. דבר שיקל עליכם בעת הצורך לקבלת טיפולים בצרפת, כך שלא תצטרכו להתמודד עם קשיי שפה בעת משבר.

אם כך, ניתן להבין כי יש לדאוג לפוליסת ביטוח מתאימה עוד לפני ביצוע הרילוקיישן לצרפת, וזאת על מנת שתהיו בטוחים כי במקרה הצורך תקבלו את השירות הרפואי הראוי והדרוש וכן תוכלו לבצע את מעבר הרילוקיישן בקלות ובראש שקט.

רוצים לקבל עוד מידע על רילוקיישן לצרפת? זקוקים לביטוח רפואי לרילוקיישן? צרו עמנו קשר בטלפון 1-800-34-34-35 ונציגינו ישמחו לעזור.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ