מה צריך לדעת על רילוקיישן של ספורטאים לארה"ב?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> מה צריך לדעת על רילוקיישן של ספורטאים לארה"ב?

ספורטאים רבים חולמים על קריירה בארה"ב ועל חיים במדינה שהצליחה למתג את עצמה כ"ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות" (ובמידה רבה היא אכן כזו) לפרק זמן כזה או אחר. הדרך להפיכת החלום למציאות כוללת מספר תחנות הכרחיות, שחלקן רלוונטיות לכל רילוקיישן ואחרות ספציפיות לספורטאים שמבצעים את השינוי המשמעותי, מתוך תקווה שארה"ב תשמש עבורם כקרש קפיצה לקריירה מתגמלת במיוחד.

רילוקיישן לארה"ב - לא בלי ויזה

ארה"ב אמנם הפכה למה שהיא היום בזכות גלי הגירה, אבל במאה ה-21 כללי המשחק השתנו וגם ספורטאים מצטיינים לא יוכלו לעסוק בכך ללא ויזה מתאימה.

ויזת עבודה בארה"ב אשר מיועדת לספורטאים היא ויזה מסוג P-1, והתנאים לקבלה אינם פשוטים: רק בקשות של ספורטאים מצטיינים בעלי הישגים מוכחים (למשל בנבחרת לאומית, בקולג' אמריקאי או בדירוג מוכר) ו/או חוזה חתום בקבוצה מקומית ייענו בחיוב ויהוו בסיס לרילוקיישן הנחשק.

בהתאם לכך, נדרשת השקעה של ממש כדי לממש את החלום על הצלחה בארה"ב: אינספור אימונים, תזונה נכונה כולל תוספים דוגמת אבקת חלבון לבניית מסת שריר נחוצה (קרא עוד), משמעת עצמית גבוהה במיוחד, עבודה על הפן המנטלי והבאת כל היכולות לידי ביטוי ברגעי האמת.

רילוקיישן לניו יורק

קריירה ספורטיבית ברמות הגבוהות ביותר - לא בלי ביטוח רפואי

עוד מרכיב שחובה לתת עליו את הדעת לקראת רילוקיישן של ספורטאים לארה"ב הוא הביטוח הרפואי. כדאי לזכור שקריירה ספורטיבית, ובפרט ברמות הגבוהות ביותר, היא לא רק מתגמלת אלא גם תובענית מאוד ולמרבה הצער אתלטים רבים משלמים מחיר פיזי יקר וסובלים מפציעות ופגיעות כאלה ואחרות.

כדאי לזכור שגם מי שמקפיד על אורח חיים בריא מאוד, מתאמן בחוכמה, אוכל נכון, צורך אבקת חלבון איכותית לחיזוק הגוף ומקדיש את עצמו לספורט עלול להיפצע. אי לכך, רק ביטוח רפואי לחו"ל שיספק מענה אפקטיבי במקרים אלה יבטיח ראש שקט לספורטאים שמשקיעים כל כך הרבה כדי להצליח.

מומלץ בחום לרכוש ביטוח רפואי בארץ, שכן בארה"ב הביטוח עלול להיות יקר מאוד, וכמובן שחשוב שהביטוח יכסה את כל המקרים הרפואיים שעלולים להתרחש כתוצאה מהקריירה המאומצת ולאורך כל תקופת השהות בחו"ל.

איך להימנע מתשלום מסים גבוהים יתר על המידה?

ספורטאים השוקלים לבצע רילוקיישן לארה"ב עושים זאת כדי להתחרות ברמות הגבוהות ביותר ובהתאם ליהנות מאתגרים של ממש ולזכות בסיפוק רב במיוחד, אבל בדרך כלל ישנו גם שיקול כספי, שהרי פוטנציאל ההשתכרות לספורטאים בארה"ב גבוה יותר משמעותית מאשר בישראל.

יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את נושא המיסוי: בארה"ב יש לשלם הן מסים פדרליים והן מסים ברמת המדינה בהתאם ליעד הרילוקיישן, ובחלק מהמקרים נדרשים הספורטאים שעברו לארה"ב לשלם מס גם כאן בארץ - אמנם ישראל וארה"ב חתומות על אמנה למניעת כפל מס, אולם ישנה גם חשיבות למשך השהות בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, לשיעור המס ששולם בה ולעוד פרמטרים, כשבלא מעט מקרים חזרה לארץ תוך פחות מ-4 שנים גוררת דרישה לתשלום מסים רטרואקטיבי.

בכל מקרה, מומלץ בחום להסתייע ברואה חשבון בעל ניסיון בתחום המיסוי בארה"ב.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ