5 סיבות מדוע לעשות ביטוח רפואי לחו"ל דווקא עם חברה ישראלית

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> 5 סיבות מדוע לעשות ביטוח רפואי לחו"ל דווקא עם חברה ישראלית

אם אתם מתכננים לצאת לרילוקיישן וזקוקים לביטוח רפואי, כדאי לכם לדעת שבחירה בחברה ישראלית היא ככל הנראה האופציה הטובה ביותר בעבור הצרכים שלכם. החל מביטוח מקיף לביקורים שלכם בארץ ועד לחיסכון בתרגום המסמכים הרפואיים - הנה 5 סיבות מדוע כדאי לכם לעשות ביטוח רפואי לחו"ל דווקא עם חברה ישראלית.

פחות בירוקרטיה ויותר כיסוי

רילוקיישן לחו"ל מחייב אתכם בלא מעט בירוקרטיה ומצריך ביצוע סידורים רבים. החל מבחירת מקום המגורים ועד למציאת הגן הנכון עבור הילדים הקטנים, כאשר אתם בוחרים לעשות ביטוח רפואי עם חברה ישראלית אתם יודעים שלפחות חלק מהבירוקרטיה נחסכת מכם. בזכות עבודה רבת שנים עם שירותי בריאות כללית והבנה אמיתית של הצרכים שלכם אתם יכולים לדעת שגם בביקורים שלכם בארץ אתם תהיו מכוסים.

השפה

אולי הסיבה הטריוויאלית ביותר אבל ללא ספק אחת החשובות שבהן היא העובדה שתוכלו לערוך את הביטוח ישירות מהארץ ובשפה שנוחה לכם. בלי לנדוד בין רופאים ולהסביר את המצב האינטימי שלכם בשפה שאינה מוכרת לכם או לשלם כסף רב על תרגום מסמכים רפואיים לשפות זרות - ביטוח רפואי לחו"ל עם חברה ישראלית היא ללא ספק הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות.

ביטוח רפואי לחול עם חברה ישראלית

לא מחכים לתור

גם סטודנטים ומרצים שהיו מעדיפים עד לשנים האחרונות את הביטוח הממלכתי של המדינה המארחת צריכים לשקול מחדש את הבחירה שלהם. בעקבות גלי הגירה לאירופה אשר התרחשו בשנים האחרונות התורים אצל המרפאות הציבוריות הפכו לארוכים מאי פעם. ביטוח רפואי של חברה ישראלית יעניק יתרון עצום, כאשר תוכנית הגלובל של חברתנו יכולה להיות הפתרון המושלם בעבורכם.

כיסוי במגוון של מדינות ואיכות ללא פשרות

בבחירה של חברה ישראלית אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר ותזכו לביטוח מקיף גם אם אתם עוברים במסגרת עבודתכם בין מספר מדינות. ביטוחי הבריאות של החברות המקומיות עשויים להיות זולים יותר בטווח הקצר אך בטווח הארוך הם ערובה להוצאות גבוהות.

שקט נפשי וטיפולי שיקום בארץ

בחירה בביטוח של חברה ישראלית מאפשר לכם לערוך מגוון של טיפולי שיקום בישראל. בזכות שיתוף פעולה עם כמה מהרופאים הטובים בישראל וניסיון רב שנים בטיפול במגוון של פגיעות רפואיות, רכישה של ביטוח בריאות מחברה ישראלית קונה לכם לא מעט שקט.

מתכוננים לרילוקיישן הבא שלכם? השאירו פרטים ונשמח לספק לכם הצעה לביטוח בריאות שמתאים במיוחד בשבילכם.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ