חופשה בטוסקנה לישראלים באיטליה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> חופשה בטוסקנה לישראלים באיטליה

הרבה תיירים ישראליים אשר ביקרו בטוסקנה במסגרת חופשה, התאהבו בה ובשמש המיוחדת שבה והקימו משפחה ישראלית-איטלקית לתפארת שתי המדינות. כשמספר היהודים בתפוצות הולך ומתעצם, גם איטליה מאכלסת בקרבה כ-29,000 יהודים נכון להיום. 

איטליה היא יעד לימודים מבוקש בעיקר עבור סטודנטים צעירים אשר מגיעים ללמוד דווקא בנאפולי ובמילאנו. מקצועות כמו עיצוב אופנה ורפואת שיניים הם המבוקשים ביותר על ידי הצעירים הישראליים, רף הקבלה במוסדות ההשכלה שם מאפשר קשת רחבה יותר לעומת הדרישות בארץ, מבלי לפגוע באיכות הלימודים ויוקרת התואר הסופי.

אחד היעדים המועדפים על משפחות באיטליה הוא טוסקנה.לא צריך להיות הורים מנוסים כדי לדעת שחופשה עם ילדים יכולה להיות מסובכת. חוץ מהלוגיסטיקה שכרוכה בתכנון הנסיעה והציוד הנוסף שצריך לשאת, צריך גם לתכנן את לוח הזמנים של ימי החופשה כך שיתאים לשגרת יומם של הילדים שצריכים לאכול ולישון בשעות מסוימות, בעיקר כשמדובר בילדים צעירים מאד. בנוסף, לא צריך לשכוח שגם המבוגרים רוצים ליהנות מהחופשה ולזכות במנה הגונה של מנוחה ורגיעה.

טיול מאורגן

אם אתם נוסעים לטוסקנה עם בני המשפחה במסגרת טיול מאורגן לאיטליה בוודאי תפתרו חלק מבעיות אלה. סביבכם יהיו עוד כעשר זוגות עיניים של מבוגרים, כך שמישהו תמיד ישים לב לפעוט שזקוק לעזרה, ואתם תוכלו ליהנות ממרווח נשימה גדול יותר.

כמובן שהאחווה בין המבוגרים בקבוצה המאורגנת תספק לכם בידור מהנה בשעות הערב לאחר שהקטנטנים יפרשו לשנת הלילה. זו גם הזדמנות להצית מחדש חברויות שסבלו עקב היותכם עסוקים כל כך בטיפול בילדים. מצד שני, בכל פעם שתרצו לקחת קצת זמן פרטי למשפחה עצמה, יהיה קצת קשה לעשות זאת כשאתם חלק מקבוצת משפחות במסגרת טיול מאורגן לאיטליה.

וילה בטוסקנה

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית בטוסקנה שלא במסגרת מאורגנת, תוכלו למצוא בחיפוש פשוט בגוגל ווילה שתענה על הצרכים שלכם. למשל, באזור Val D’Orcia, אפשר למצוא אחוזה מהמאה ה-17 שכוללת שישה חדרי שינה.

מהתיאור באתר האינטרנט ומהתמונות, בתוספת שיחה עם סוכן להשכרת ווילות בטוסקנה, אפשר לוודא שאכן הבית עומד בקריטריונים של צרכי המשפחה. כלומר, הוא ידידותי לילדים, כולל פינת משחק מחוץ לבית, בריכת שחייה שמבטיחה את בטיחות הילדים ומיקום נגיש ליעדי טיולים יומיים.

בנוסף, תמצאו שבעלי הווילה מסכימים לספק עריסה לתינוק, ללא עלות נוספת, ותמורת תשלום מציעים לכל בני המשפחה ארוחות ביתיות טעימות.

תיירים שביקרו במקום מציינים שבמציאות חדרי השינה נראים גדולים יותר מהמתואר באינטרנט. המדשאה המטופחת מאפשרת משטח נהדר להשתוללות של הילדים ולרביצה נעימה של המבוגרים. הבריכה מרוחקת כ-50 מטרים מהבית, ומוביל אליה שביל אבן שמשקיף על עמק של שדות ירוקים, מטעי אפרסקים, כרמים משגשגים, ומשטחים של פרגים אדומים.

הבית בפנים מאוורר, עם קירות לבנים, רצפות טרה קוטה, תקרות מקורות מעץ אלון וקשתות מרהיבות שמותאמות באופן מושלם לריהוט העתיק והאלגנטי. בית שפשוט ממתין לכם לבוא עם הילדים, להירגע וליהנות מחופשה מדהימה.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ