לרדת בגדול - סיבות להגירה מישראל

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> לרדת בגדול - סיבות להגירה מישראל

ירידה מישראל בפרט והגירה בכלל, אינן תופעות חדשה. עוד משחר ההיסטוריה עברו אבות אבותינו ממדינה למדינה ומיבשת ליבשת בגלל סיבות שונות ומגוונות, במטרה למצוא הווה, או עתיד, טובים יותר.

עם זאת, נראה כי בשנים האחרונות חלה מגמת עלייה במספר מבצעי הרילוקיישן. גידול זה ניתן לנכס לכמה סיבות שונות. הסיבה הראשונה היא הכישורים הטכנלוגיים אותה מיצאת ישראל לחו"ל. לא נדיר לראות אנשי הייטק, שיווק או מהנדסים העוברים להתגורר בחו"ל, כשהם מועסקים בחברות מסחריות שונות.

סיבה נוספת, אשר בלטה במהלך השנה היא כמובן האיום האירני. המאבק האפשרי בין המדינות ללא ספק מטרידה את מנוחתם של ישראלים רבים, אשר מחליטים להתרחק מהסכסוך ולהעתיק את מגוריהם למקום רגוע יותר, באמצעות הגירה לאוסטרליה למשל. תוסיפו לכך את המחאה החברתית שהחלה לצמוח בשנתיים האחרונות והנה לכם גל ירידה משמעותי, של ישראלים המעוניינים לחפש לעצמם עתיד שונה.

אך האמנם כך הדבר?

לפי פרסום של Nrg מחודש אוגוסט האחרון, נראה כי למעשה חלה ירידה בכמות היורדים מהארץ. מספר היורדים מהארץ בשנת 2011 הוא בפועל המספר הנמוך ביותר בארבעים השנים האחרונות, עם ירידה של כ-15,600 ישראלים בלבד. אם כך נראה כי ישנו פער בין הרושם הנוצר, לבין כמות מבצעי הרילוקיישן בפועל. יש לציין כי רוב המהגרים שעוזבים את הארץ מבצעים רילוקיישן לארה"ב ובמקרה כזה עליהם להצטייד בביטוח בריאות מקיף בארה"ב.

אך ממה נובע פער זה?

בעידן הרשתות החברתיות קשה מאוד להפריד בין אמיתות לשמועות. מספיקים כמה מאות גולשים אשר יכתבו בפרופיל הפייסבוק שלהם כי הם שוקלים מעבר לארה"ב - והרי לכם מדינה שלמה שמדברת על מעבר לחו"ל. בעידן בו כל אחד יכול לבטא את עצמו אל מול אלפי אנשים בלחיצת כפתור אחת, לא פלא שפעמים רבות ישנו בילבול ואי וודאות.

ומה אנו בדיוידשילד חושבים על זה?

לא נגלה כאן שום סוד עסקי, אם נספר שאנו בדייוידשילד מתפרנסים ממעבר של ישראלים לחו"ל. תפקידינו, כחברה שמספקת שירותי ביטוח רפואי לישראלים בחו"ל, הוא לדאוג שירגישו מאה אחוז בטחון בכל צעד וצעד.

אנו לא רואים חשש לגלי הגירה המונית, לא בשל מלחמה קרבה ולא בשל מחאות חברתיות. עם זאת, אנו מאמינים שאדם אשר חש כי הוא יכול להגשים עצמו טוב יותר בחו"ל - צריך להיות חופשי לנסות את מזלו. אחרי הכל, הגשמה עצמית היא הדרך להתפתחות ואושר.

בכדי לאפשר לכם להגשים את עצמכם, הקמנו עבורכם את פורום המומחים שלנו, בו תוכלו לקבל יעוץ לכל אורך הדרך: להיכן כדאי לעבור, איך למצוא עבודה בחו"ל , איך לאשר את הוויזה ואפילו איך לדאוג לחיית המחמד שלכם בעת המעבר לחו"ל.

מעניין מאוד לראות כיצד תראה מגמת הרילוקיישן בסיכום שנת 2012. האם המחאה החברתית והאיום האירני ישפיעו? האם ינסו ישראלים רבים יותר את מזלם בחו"ל? האם הרצון לשיפור טכנולוגי בחו"ל יגרום למעבר גדול יותר של ישראלים לחו"ל?

מבחינתינו דבר אחד בטוח. עבור מי שהחליט שהוא עושה צעד של מעבר לחו"ל, לתקופה בלתי מוגדרת או אפילו רק לתקופה קצרה - אנחנו נהיה כאן בכדי להבטיח שהמעבר יהיה כמה שיותר נעים ובטוח.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ