הכשרה בתחום הייטק לעבודה בחו"ל

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> הכשרה בתחום הייטק לעבודה בחו"ל

במידה ואתם מתעדים לבצע רילוקיישן בשלב זה או אחר, כדאי לדעת כי יש מדינות אשר נוטות יותר לקבל מועמדים בעלי רקע מסוים - למשל מקצוע אשר נדרש במדינה. דבר זה מקובל במדינות כמו קנדה, אוסטרליה וכמובן גם בחברות פרטיות שונות שיש להן ביקושים למקצוע ספציפי.

אחד התחומים החמים ביותר בעולם הרילוקיישן, הוא כמובן תחום ההייטק. הייטק זה תחום רחב ושם כולל להרבה עולמות שונים - בינהם פיתוח, בניית אתרים, קידום אתרים ועוד. בהקשר זה כדאי לקרוא גם על תעסוקה אפשרית לבן או בת הזוג שלכם במסגרת הרילוקיישן. תחום אחד שרלוונטי כמעט לכל הנ"ל, וגם להרבה תחומים אחרים - הוא QA. סביר להניח ששמעתם את המושג QA פעם או פעמיים (לפחות). אבל מה זה בכלל אומר, למי כדאי ללמוד את זה ומהם היתרונות של התחום?

קורס QA הינו קורס רציני בתחום ההייטק, שמתאים לאנשים עם ראש על הכתפיים שאוהבים את הפרפקציוניזם בעבודה ואפילו בחיים הפרטיים. אבל מהו קורס QA? ומה חשוב לדעת אודות הקורס והיכן כדאי ללמוד אותו? כל המידע החשוב והתשובות בהמשך.

קורס QA הוא קורס בדיקות תוכנה ואבטחת איכות, והוא תחום המתפתח מאד בשנים האחרונות. קורס זה הפך פופולארי מאד בשנים האחרונות, והוא מהווה חלק אינטגרלי בפיתוח מוצרים וניהול פרויקטים.

מהי אבטחת איכות?

אבטחת איכות היא הא.ב. של מחזור החיים של המוצרים, והיא קיימת בכל המפעלים ברחבי העולם. בדיקת תוכנה, היא חלק מאבטחת האיכות, והן קשורה לתהליך פרפקציוניסטי של בודקי תוכנה, בודקי מסמכים המריצים אותה, מקבלים את המוצרים, מטמיעים מערכות, שבד ובד מסיקים מסכנות, בודקים את יעילות המוצר, ולבסוף בודקים תהליכים וחוסכים שעות בפתרון בעיות עתידיות.

כיצד משתלבים בעבודה באבטחת איכות?

כדי לדעת כיצד משתלבים באבטחת איכות, חשוב לעבור קורס QA כדי לרכוש את הכלים המקצועיים שיסייעו לכם דעת כיצד עומדים בדרישות הלקוח ובכך להפוך לאנשים המובילים בשוק.

מהו התפקיד של אנשים שסיימו קורס QA?

אנשים שסיימו קורס מסוג זה, הינם אנשי בדיקות התוכנה. תפקיד זה הינו תפקיד מרכזי בארגונים שונים ברחבי הארץ ובעולם, ולאותם אנשים סמכויות מקצועיות עם תפקידי מפתח שונים. לאנשים מסוג זה חובה שתהיה ראייה מערכתית, פרפקציוניסטיות, ירידה לפרטים, יכולות טכניות, הבנת תהליכים, והרבה יצירתיות.

חשוב לדעת כי אנשי ה QA הם אנשים מאד מבוקשים בתעשייה, ובעיקר בתחום הייטק, בו ניתן להשתלב בארץ ובעולם עם משכורות נחשקות ותנאים מעולים.

היכן כדאי ללמוד את הקורס?

כאשר אנו בוחרים מקום בו נרצה ללמוד את הקורס, חשוב ללמוד במקום המכשיר אתכם לעבודה מכיר לכם את כל מערכות ההפעלה הקיימות הרלוונטיות למקצוע, כולל מערכות הפעלה SQL, טכנולוגיות WEB ומערכות כאלה שיתנו לכם כלים נוספים הנדרשים על מנת להשתלב בעולם בדיקות התוכנה. בנוסף חשוב למצוא מקום שיעזור לכם למצוא מקום עבודה לאחר סיום הקורס. מרכז מקצועי של לימודי מחשבים יכול להיות מקום טוב להיכנס בו לעניינים, ולהבטיח את עתידכם בתור בודקי איכות, תחום שניתן להשתלב בו במגוון רחב של עבודות בחו"ל.

כיום ישנם חברות המתמחות בלימוד הקורס ומקנות הטבות שונות כגון: קבלת החזר כספי למי שנמצא לא מתאים לקורס, קבלת מלגות לימודים, התחייבות לעבודה לאחר סיום הקורס, מסלולי, הכשרה לחסרי רקע, מסלולים מזורזים לתקופה של ארבעה חודשים בלבד, והכנה לבחינות הסמכה.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ