עושים תואר בחו"ל? כך תתארגנו למעבר

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> עושים תואר בחו"ל? כך תתארגנו למעבר

אם עשיתם את ההחלטה הגדולה והשגתם אישור לימודים לאחת מהאוניברסיטאות הנפלאות הקיימות מעבר לים, אתם בוודאי יודעים ההתארגנות רק מתחילה. בכדי שהמעבר שלכם יהיה חלק ככל האפשר, הכנו עבורכם רשימה של דברים שכל סטודנט צריך לדעת לפני שהוא עולה על הטיסה ופותח בקריירה אקדמית של ממש.

בדקו את מזג האוויר לפני שאתם אורזים

למרות שמרבית הקמפוסים הם ממוזגים לחלוטין, חשוב שתבדקו את מצב המזג האוויר באזור שבו אתם מתוכננים ללמוד. שימו לב לתחזית השנתית, למזג האוויר שאמור לפגוש אתכם עם הנחיתה ולרמות הלחות והמשקעים באזור שבו אתם צפויים להעביר את השנים הקרובות. רק ככה תוכלו לדעת בדיוק אילו בגדים לארוז ואילו בגדים שווה לכם לרכוש דווקא בארץ שאליה אתם טסים בקרוב.

בחרו מזוודה שתאפשר לכם להסתובב בקלות בטרמינל

בחירה במזוודה איכותית היא ללא ספק הצעד הבא שלכם בכיוון הנכון. בשוק הישראלי ניתן למצוא שורה של מזוודות מנדרינה דאק מעוצבות שגם ישמרו על החפצים שלכם וגם ידאגו לכניסה מרשימה למעונות החדשים. זכרו שמכיוון שאתם אמורים להיות בארץ לביקורים, מילואים וחופשות סמסטר - אסור לחסוך על המזוודה. לכן, שווה לרכוש מזוודות איכותיות שיאפשרו לכם להסתובב בנוחות ואשר ישמרו על הכבודה שלכם במצב אופטימלי.

שימו לב שהספרים הנכונים אצלכם

כדאי לדעת שלא כל מוסד לימודים מספק את כל הספרים ובלא מעט מקרים, אתם תיאלצו לרכוש את החומר הלימודי בעצמכם. לכן, חשוב שתבדקו את הסילבוס הרבה לפני שאתם עולים על הטיסה ותוודאו שכל הספרים הנכונים נמצאים אצלכם. במידה ואתם לא מוצאים את כולם, שווה לבדוק אם הם נמצאים בספרייה של המוסד האקדמי הבא שלכם ולשאול אודות אפשרויות ההשאלה. בנוסף, ניתן לשאול בוגרים מקומיים של הפקולטה, כמו גם ישראלים שגם כן נוסעים עמכם לאוניברסיטה.

קחו בחשבון את הנושא הרפואי

למרות שחלק מהאוניברסיטאות יאפשרו לכם ליהנות משירותי בריאות בסיסיים בתחום הקמפוס, מרבית הקולג'ים לא יעניקו לכם את המעטפת הרפואית המתאימה לכם. מסיבה זו, שווה לכם לבדוק איזה כיסוי ביטוחי יתאים לצרכים שלכם. אם אתם נוסעים עם מלגה של ספורטאים מצטיינים, אתם תרצו לבטח את עצמכם בצורה נכונה ולהימנע מכפל ביטוחי. אם אתם טסים ללא הסטטוס היוקרתי, יותר ממומלץ לשקול ביטוח בסיסי לכל הפחות.

העדיפו להתגורר במעונות או בשכונה שקרובה לפקולטה שלכם

למרות השמות הדומים, אין שום דבר דומה בגודל של מכללה בארץ למכללה בחו"ל. הגודל העצום של כל קולג' שנמצא מעבר לים, מחייב אתכם לחשוב באופן רציני אודות המיקום של הדירה שלכם. במידה והצלחתם להירשם למעונות הסטודנטים, הרי שאין לכם כל בעיה. אך אם לא מצאתם מקום בדיור שהאוניברסיטה מציעה, כדאי שתנסו לשכור דירה שנמצאת בקרבה גבוה לפקולטה שלכם.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ