תעסוקה אפשרית לבני הזוג במהלך הרילוקיישן

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> תעסוקה אפשרית לבני הזוג במהלך הרילוקיישן

מדובר בבעיה מוכרת: עשיתם רילוקיישן, הכל טוב ויפה, אבל בדרך כלל תהליך כזה הינו במסגרת עבודה של אחד מבני הזוג. מה על בן הזוג השני לעשות מבחינת קריירה ופרנסה?

למרות שמעבר במסגרת רילוקיישן לחו"ל בדרך כלל טומן בחובו הזדמנות לשיפור המצב הכלכלי וחוויה מעניינת בלי שום קשר לצד הפיננסי, הרי שבכל זאת זה לא קל לתחזק חיי משפחה, על אחת כמה וכמה שיש ילדים בתמונה - בעזרת משכורת אחת. יוקר המחייה אינה תופעה בלעדית לישראל וקיימת באזורים נוספים בעולם, גם בארה"ב למשל.

למזלנו, ההתפתחות הטכנולוגית צימצה משמעותית את העולם לכדי כפר גלובאלי, מה שמאפשר לכל אחד לעבוד מהבית במגוון רחב של תחומים, ואין זה משנה אם זה מול קהל מקומי או מול אדם בקצה השני של העולם.

עבודה מהבית יכולה להיות פתרון זמני מצוין עבור אחד מבני הזוג, במידה ואין סידור עבודה קבוע עבורו, ובהמשך עשוי אף להפוך להכנסה יציבה ומשמעותית. למעשה כל מה שאתם צריכים על מנת להתפרס מהבית זה מחשב, חיבור לאינטרנט וחשמל כמובן.

מעבר לדברים הבסיסיים האלו, כדאי שתצדייטו בידע בעל ערך כלשהו, שאנשים יהיו מוכנים לשלם עבורו. כמו כן, לא מעט ישראלים שעוברים למדינה אחרת במסגרת רילוקיישן, ממשיכים לתחזק ולעבוד בעסק שלהם - במידה וסוג העבודה מאפשר עבודה מהבית. כיום, תחומים כאלה לא חסרים, וזה מביא אותנו לנקודה הבאה.

אז במה עובדים?

ניתן לעבוד במגוון רחב של תחומים - החל במסחר בשוק ההון, כתיבה, בניית אתרים או עיצוב גרפי, קידום אתרים בגוגל, העברת שיעורים פרטיים, מסחר באיביי ועוד. כמובן, שמעבר להזדמנויות של עבודה מהבית ניתן לחפש עבודה בחו"ל בדרך מסורתית. אם התברכם בדרכון אירופאי / אמריקאי הסיכויים שלכם למצוא עבודה הרבה יותר גבוהים.

עוד דברים שכדאי לקרוא בהקשר הזה:

מעבר לכך, אם יש לכם חבר, דוד, קרוב משפחה או קשר כלשהו עם בנאדם מקורי שיכול לסייע לכם במשימה - מה טוב.

בפורום שלנו תוכלו להתייעץ עם מומחים ואנשים כמוכם במגוון רחב של נושאים הקשורים לישראלים בחו"ל - לימודים, חינוך, עבודה, רילוקיישן ועוד.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ