שנה טובה בכל מקום בעולם

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> שנה טובה בכל מקום בעולם

עבורנו בדיוידשילד, ראש השנה הוא חג מיוחד ביותר. אנו מסתכלים על השנה החדשה בפרספקטיבה עולמית של הישראלים הרבים שפזורים בכל רחבי העולם.

בחגים היהודים ובראש השנה, זהו הזמן בו כל אחד מתחבר ל"ישראליות" שבו וחש בה באופן מוחשי ביותר, מעניין שכשאתה בחו"ל התחושה מתחזקת. הארוחה החגיגית עם השירים בעברית, הבישולים שאמא מכינה אי שם בארץ ומספרת לנו עליהם בסקייפ, המפגש עם החברים לארוחת חג ואפילו מוזיקה הישראלית מרגשת ונעימה. בינינו, לרגעים בודדים אפילו לעמוד בפקקים, בעת ובעונה אחת עם כל עם ישראל שנמצא בדרכו לארוחת החג, נראה פתאום כדבר שמעורר געגוע וחיוך.

ההרגשה של "הזדמנות חדשה" תקפה על כולנו כיחידים, אך גם כקהילות שונות ואפילו כחברות ומותגים. הרבה עבר עלינו בדיוידשילד בשנה האחרונה. פעילויות רחבות היקף במדיה החברתית, תפעול בלוג מקצועי, פורום מומחים איכותי והדגש הוא כמובן על המיתוג המחודש והרעיונות שעומדים במרכז המותג. במהלך השנה פעלנו באופן תמידי לשפר את איכות שירות הביטוח הרפואי לחו"ל בדיוידשילד והקשר שלה עם לקחותיה וכלל הקהילה הישראלית בתפוצות. מבחינה זו בהחלט הייתה לנו שנה מוצלחת ומלאת עשייה.
עם ההצלחות של השנה האחרונה, אנחנו כבר נערכים להציב מטרות ויעדים לשנה הקרובה, זאת בכדי להבטיח שגם היא תהיה איכותית ומלאת פעילות, לפחות כמו קודמתה.


השנה אנו מתכוונים להמשיך ולהנהיג את תחום המדיה החברתית בדיוידשילד, להמשיך ולטפח את קהילת הפייסבוק הפעילה שלנו ונמשיך לשפר את השירות אותו אנו מציעים באופן תמידי. אנו מקפידים להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לתחום הפיתוחים והחידושים הטכנולוגים בכדי לאפשר לכם לתקשר איתנו בכל שעה, בכל רגע ובכל אופן שנוח יהיה לכם לעשות זאת. אנו שמנו לעצמינו כמטרה להמשיך ולהשתפר, בשביל לאפשר לכם להמשיך ולהרגיש בטוחים בכל מקום בעולם.

לסיום, אנו מאחלים לכם שנת הצלחה, שמחה, שגשוג ופריחה, בכל מקום בו אתם נמצאים כרגע ברחבי העולם. מי יתן ובכל מקום תרגישו בבית, חלק מהקהילה ושיקבלו אתכם בידים פתוחות ובאווירה המשפחתית ביותר.

שתהיה שנת בריאות ואושר


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ