כל מה שרציתם לדעת על עבודה בדיוידשילד בפרט ובעולם הביטוח בכלל

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> כל מה שרציתם לדעת על עבודה בדיוידשילד בפרט ובעולם הביטוח בכלל

איזה משרות יש לעולם הביטוח להציע לחבר'ה הצעירים?

עולם הביטוח מציע מגוון תפקידים: החל מנציג שירות/מכירות ועד לתפקידי ניהול בכירים.

בדיודישילד אנו מציעים תפקידים בשני אפיקי קידום:

  • אפיק מקצועי: תפקידים כמו חיתום, סילוק תביעות, הזנת תביעות, case manager
  • אפיק ניהולי: אחמ"ש, מנהל צוות, מנהל מוקד, מנהל תחום ועוד תפקידים ניהוליים

ההכשרה לעולמות התוכן של עולם הביטוח נרכשת במסגרת העבודה.

למה לדעתך מומלץ לעבוד בתחום הביטוח?

תחום הביטוח הוא עולם מקצועי, רחב ומעניין שבמהותו עוסק בחיי אדם. נציגי השירות של דיוידשילד לדוגמא עוסקים בבריאות של לקוחות ובחלק מן המקרים בהצלת חיי אדם, מדובר פה בתפקידים עם שליחות, עם חשיפה לעולם הרפואה. בחלק מהתפקידים ניתן לרכוש ממש מקצוע עם התמחות, מה שנותן יתרון משמעותי בעולם התעסוקה בעולם.

האם קיימות אפשרויות קידום בתחום?

הקידום בתחום יכול להיות גם ברמה המקצועית וגם ברמה הניהולית. אנו גאים בכך ש 50% מההנהלה הבכירה שלנו החלה דרכה בתפקידים של נציגי שירות. מעבר לכך יש לנו מדרג ארגוני שפורש בפני העובדים את אופק הקידום שלהם ומגדיר קורסי הכשרה ומסלול קידום גם בתחום המקצועי וגם הניהולי.

האם יש צורך בידע קודם/תואר רלוונטי בכדי להתקבל לעבוד בביטוח?

תלוי בתפקיד המיועד. ישנם תפקידים שבהם נדרש ניסיון וידע מקדים וחלק מן התפקידים הם למעשה קידום מבפנים על בסיס ידע שהעובד צבר במהלך שנות עבודתו בחברה.

תוכלי לתת סקירה קצרה של התפקידים השונים שיש בחברה?

שרשרת הערך היא ברורה: זה מתחיל מנציג המכירות שפוגש את הלקוח לראשונה ומוכר לו את הפוליסה כשלב ראשון, בהמשך נציג השירות מקבל את פנייתו של הלקוח ומטפל בבקשות של המבוטח ומסייע לו במקרה שצריך טיפול רפואי או מידע, אפילו רק ברמת עדכון לגבי סטטוס התביעה של אותו מבוטח, כאשר נציגי השירות נדרשים לאנגלית ברמת שפת אם. הנציגים שלנו הם אנשים שמשלבים יכולות בין אישיות גבוהות כמו תקשורת טובה עם אנשים, הקשבה, חמלה וסבלנות, ויכולת להבין לעומק את עולם התוכן המורכב של ביטוח ובריאות.

השירות ללקוח אצלנו בנוי על מערכת ציפיות וסטנדרטים אחרים, וזה כמובן משתנה ממדינה למדינה. המקצוענות שלנו כחברה בינלאומית צריכה להתבטא בשליטה בכל הפרטים והיכרות עם הציפיות וההרגלים של מגוון הלקוחות שלנו מסביב לעולם וכמובן, לעמוד בהם.

תפקידי ה- Back Office השונים עוסקים בטיפול בתביעה מהזנתה ועד לעיבודה ואישורה. תפקיד החיתום הוא טיפול בלקוחות עם מקרים רפואיים ואישור או החרגה של מצבים רפואיים קיימים לפני רכישת הפוליסה. כמו כן יש לנו מנהלי מכירות העוסקים בטיפול שוטף וניהול תיק הלקוח אל מול הסוכנים.

בנוסף, יש לנו מוקד ייעודי המטפל בחברות ובעסקים, מוקד שירות עסקי ושם עובדים מנהלי תיק לקוח עסקיים שעוסקים בניהול הממשקים מול אנשי הקשר בחברות ובארגונים. קיים גם צוות שמטפל במקרים מורכבים במקרים של חילוץ וסיוע רפואי, מבוטחים שנקלעו בחו"ל למצב חירום רפואי וחייבים לחלץ או לפנות אותם לבית חולים קרוב. כמו בכל ארגון יש אצלנו מגוון תפקידי מטה כמו כספים מערכות מידע ותשתיות משאבי אנוש שיווק וכו'.

איזה משרות מציעים כרגע בדיוידשילד?

כיום אנו מחפשים נציגי שירות ומכירות, נציגים לצוות שמטפל במקרים מורכבים, מעבדי ומזיני תביעות, בדגש על דוברי שפות אנגלית וצרפתית.

למה כדאי לעבוד בדיוידשילד?

דיודישילד הוא ארגון שהחל את דרכו כארגון קטן ומשפחתי וצמח כיום לארגון של למעלה מ 200 עובדים, אך עם זאת הוא עדיין הוא שומר על ציביון של משפחתיות ואנו שומרים על מדיניות דלת פתוחה (דלתות החדרים בארגון שקופות לדוג'). אנו מאפשרים לעובדים לצאת לקורסי הכשרה וערבי צוות, כמו כן אנו מאמינים בשיתוף העובד ובשקיפות מולו. נעשים תהליכים חוצי ארגון של סקרי עמדות, הערכות ביצועים, כנסים וכד', וכמובן שאנו מציעים ארוחות צהריים ותנאים סוציאלים.

מהו תהליך הגשת מועמדות למשרה בדיוידשילד?

תהליך האבחון בדיוידשילד הוא תלויי משרה. בדרך כלל משרה מפורסמת במדיות ציבוריות ולאחריה מתקבלים קורות חיים למחלקת משאבי אנוש, אחר כך מתבצע תהליך של סינון קורות חיים, ראיון טלפוני, ראיון פרונטאלי, מרכז ההערכה (אם צריך), מבחן מקצועי ולבסוף הצעת שכר.

חשוב להדגיש שאנחנו לא סוכני ביטוח, המכירה שלנו היא טלפונית ולא מ"דלת לדלת", תהליך ההכשרה הוא קורס של שבועיים ולאחריו תהליך חניכה של לפחות חודש עד שממש נכנסים לתפקיד.

אם יש לכם שאלות נוספות, השאירו תגובה ונשמח לענות!


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ