ביטוח לישראלים בגרמניה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> ביטוח לישראלים בגרמניה

מערכת הבריאות בישראל שונה ממערכת הבריאות ברוב המדינות ברחבי העולם. בנוסף, גם במדינות בהן קיימת מערכת ציבורית סוציאלית, חשוב לקחת בחשבון שמטרתה של מערכת זו היא לשרת את האזרחים של אותה מדינה ולא נתינים זרים. מסיבה זו ההחלטה לצאת לרילוקיישן לגרמניה אם למטרת לימודים בגרמניה, תעסוקה או כל מטרה אחרת, תחייב אתכם להבטיח לעצמכם ובני משפחתכם שירותי רפואה איכותיים, דבר אותו ניתן לעשות על ידי רכישת ביטוח לישראלים בגרמניה, דהיינו, ביטוח רפואי פרטי כבר בישראל.

לפני שנצלול לעומק הדברים, מדריכים כלליים:

מערכת הבריאות בגרמניה

נכון לשנת 2016 מערכת הבריאות של גרמניה ידועה ברחבי אירופה כאחת ממערכות הבריאות הטובות ביותר. למרות כל זאת חשוב לדעת שמערכת הבריאות הציבורית מיועדת לאזרחי גרמניה (והאיחוד האירופי), העלויות של הטיפולים הרפואיים גבוהות וכל טיפול וביקור אצל הרופא יצריך הוצאה כספית גבוהה. מסיבה זו רוב הגרמנים בוחרים בתוכנית שמוצעת להם במסגרת ביטוח רפואי פרטי. חלק מהזרים שיגיעו לגרמניה וירצו להשתמש בשירותי הרפואה, יצטרכו להשתמש בשירותי הרפואה הציבורית ולא כולם יהיו זכאים לכך. השירותים הציבוריים בגרמניה אינם בחינם. מסיבה זו הדרך הטובה ביותר להבטיח ביטחון רפואי תהיה על ידי רכישת ביטוח לישראלים בגרמניה.

ביטוח רפואי לגרמניה: ביטוח נסיעות או ביטוח בריאות?

  • ביטוח נסיעות לחו"ל: ביטוח שמתאים לשהייה קצרה בגרמניה. כלומר לאנשים שמחליטים לנסוע לגרמניה למטרת פגישות עסקיות, טיול מאורגן, נופש באחת מערי הבירה של גרמניה או ביקור של חברים במדינה זו. נכון להיום יש אפשרות לרכוש ביטוח לישראלים בגרמניה מסוג ביטוח נסיעות כבר באינטרנט..
  • ביטוח רפואי לישראלים בגרמניה: כאן הכוונה היא לביטוח רפואי שמתאים לאותו קהל יעד של אנשים שמחליטים על רילוקיישן לגרמניה, כלומר שהות ארוכה בגרמניה אם למטרת לימודים, תעסוקה או כל מטרה אחרת. כיוון שישראלי שהחליט על רילוקיישן מתכנן שהייה ארוכה בגרמניה חשוב שהוא ידאג שאותו ביטוח שמוצע לו יכסה גם את השירותים החיוניים לו ולמשפחתו במהלך היומיום, כמו למשל שירות של רופא מומחה, פיזיותרפיה במקרה הצורך, רופא משפחה, טיפולי רפואה משלימה, בדיקות תקופתיות, ביקור במיון, אשפוז, ניתוחים וכל שירות רפואי חשוב אחר.

בוחרים בביטוח המתאים – ביטוח לישראלים בגרמניה

מומלץ לבדוק שהביטוח לישראלים בגרמניה המוצע לכם אכן מתאים לכם ולבני המשפחה שלכם. יש לוודא שאתם רוכשים את הביטוח מחברה מהימנה ובעלת מוניטין. מומלץ לוודא שמלבד הכיסוי הרפואי הבסיסי, במסגרת פוליסת הביטוח תקבלו גם בדיקות אבחנתיות, רופאים מומחים, טיפולי חירום ואשפוז, תרופות מרשם, טיפול במחלות כרוניות ועוד.

טרם בחירת פוליסת ביטוח מתאימה חשוב להחליט על הדברים החשובים לכם בביטוח, כמו למשל היקף הכיסוי הרפואי שיוצע לכם באמצעות פוליסת הביטוח, האם אתם מעוניינים לבחור בעצמכם את הרופאים שיטפלו בכם ואת בית החולים במקרה הצורך או שמא אין לכם בעיה שחברת הביטוח תורה לכם לאן להגיע, כלומר תבחר בשבילכם את הרופא ובית החולים, מה הסדר התשלומים הנוח ביותר. רק לאחר רישום של כל הדברים החשובים לכם בביטוח הרפואי, יש לבחור בפוליסת ביטוח לישראלים בגרמניה המתאימה לכם ביותר.

בהצלחה!


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ