ביטוח רפואי לדרום אמריקה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> ביטוח רפואי לדרום אמריקה

דרום אמריקה כוללת 13 מדינות ומשתרעת על שטח עצום של מעל ל- 17 מיליון קמ"ר. רבים בוחרים לצאת אל יבשת זו לאחר הצבא וכן לטיול של אמצע החיים משום התרבות העשירה, הנופים הקסומים, השפות המתנגנות ועולם החי העצום של יבשת זו. עם זאת, לא מעט ישראלים עוברים לדרום אמריקה גם לצורכי לימודים או תעסוקה.

ביטוח רפואי לדרום אמריקה - חשוב לדעת

טרם הנסיעה למטרות רילוקיישן, חשוב לקבל את כל החיסונים הדרושים ולרכוש ביטוח רפואי לדרום אמריקה, ביטוח שיבטיח לכם פתרון לכל בעיה רפואית שתתרחש באחת ממדינות יבשת זו. למידע נוסף על ביטוח לישראלים בחו"ל.

פסל ישו בריו דה ז'נרו, ברזיל

דרום אמריקה וישראל

ישראלים רבים רגילים לקבל שירותים רפואיים בקופות החולים בישראל כל אימת שהם זקוקים להם. משום שהם גדלו במדינה סוציאלית שמעניקה לאזרחיה שירותים רפואיים בסיסיים בעלויות סמליות הם אינם מודעים או לא מבינים את החשיבות הגדולה של ביטוח רפואי לדרום אמריקה או לכל יבשת אחרת.

במדינות אחרות, טיפולים, אשפוזים ותרופות יקרים מאוד וכל אחד ללא ביטוח רפואי פרטי יכול למצוא את עצמו מבזבז את כל הכסף אותו הוא הקציב למהלך השהייה ביבשת לתשלום עבור עלות ביקור רופא או קניית תרופות. יש גם מצבים אקוטיים יותר בהם המטייל זקוק לאשפוז, ניתוח חירום או הטסה לבית החולים, דבר שיכול להגיע לאלפי ועשרות אלפי דולרים מכיסו הפרטי של המטייל. מסיבה זו חשוב לרכוש ביטוח רפואי לדרום אמריקה מחברה מוכרת  ולהבטיח כיסוי רפואי במקרה הצורך ושקט נפשי.

ביטוח רפואי לישראלי השוהה בדרום אמריקה

מטיילים רבים בדרום אמריקה הם צעירים שסיימו צבא ומחליטים לנדוד בין יבשת אחת לשנייה, לטפס אל המאצ'ו פאצ'ו בפרו, לחוות את מדבר המלח ולצאת לטרקים רבים על מנת לחוות את אותם נופים קסומים שדרום אמריקה מציעה להם.

בכדי שהמטיילים יוכלו ליהנות, גם אם נזקקים לביקור רופא או קניית תרופה זו או אחרת, חשוב שיקפידו לרכוש ביטוח רפואי לדרום אמריקה שיספק להם מעטפת רחבה של כיסויים רפואיים, סל תרופות, אשפוזים, הטסה במצב חירום, אשפוז ועוד.

עם זאת, חשוב להבדיל בין ביטוח נסיעות לביטוח רפואי במיועד לתקופה ממושכת יותר – בדרך כלל במסגרת רילוקיישן ללימודים בחו"ל או עבודה. חשוב לדעת שדרום אמריקה אינה זולה ובכל הקשור אל הוצאות רפואיות אין לקחת סיכונים מיותרים. לכן, שתי העצות אותן כדאי ליישם טרם היציאה אל טיול לדרום אמריקה הן לפנות אל המרפאה של הקופה אליה אתם משתייכים על מנת לקבל חיסונים כחודש עד חודש וחצי טרם הנסיעה ולרכוש ביטוח רפואי לדרום אמריקה. הוצאה קטנה ביחס לאותו סכום כסף אותו המטייל יצטרך להוציא באם הוא יזדקק לשירותים רפואיים במהלך הטיול.

ביטוח – מה הוא צריך לכלול?

ביטוח רפואי לדרום אמריקה תמיד יהיה בהתאמה אישית לגיל, מצב בריאותי ואותן מדינות אליהן מתכננים לנסוע. חשוב לוודא שהביטוח כולל הטסה לבית חולים, טיפולים רפואיים יקרים, כיסוי של פציעות במקרה של טרקים או ספורט אתגרי, הטסה בחזרה לישראל, סל תרופות, בדיקות ואשפוז בבית החולים.

ביבשת דרום אמריקה יש אזורים פראיים של טבע ויש אזורים עירוניים שאינם בטוחים מבחינת רמת הפשיעה בהם ותמיד חשוב לוודא שהביטוח הרפואי יכסה כל מצב של פציעה או פגיעה בבריאות בכל אחת מהמדינות המשויכות ליבשת זו. חשוב לרכוש את הביטוח טרם הטיסה ולהתייחס אליו כאחת מאותן מטלות אותה חובה לבצע טרם היציאה אל דרום אמריקה.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ