יעדים תיירותיים שמהגרים לגרמניה חייבים להכיר

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> יעדים תיירותיים שמהגרים לגרמניה חייבים להכיר

גרמניה הפכה בשנים האחרונות ליעד מועדף לרילוקיישן: רמת החיים במדינה שהשכילה להשתקם לאחר מלחמת העולם ה- II גבוהה מאוד, הכלכלה נמצאת במגמת צמיחה מואצת מאז חוברו בחזרה מזרח ומערב והעם הגרמני מקבל בברכה מהגרים, ובפרט אנשי מקצוע ישראלים מוכשרים ואיכותיים.

אחד היתרונות המשמעותיים של ההגירה לגרמניה הוא האפשרות לטייל בה (וגם במדינות אירופאיות אחרות, כמובן) בימים החופשיים, ובמיוחד פופולרי בקרב הישראלים שחיים במדינה זו אזור היער השחור, שבאופן כללי מושך אליו מיליוני בני אדם בשנה.

היער השחור – אזור מושלם לבילויים משפחתיים

אזור היער השחור, אשר שוכן בחלק הדרום מערבי של גרמניה, בסמוך לצרפת ולשווייץ, מציע אינספור אטרקציות ובפרט הוא מהווה אופציה אידיאלית לבילויים משפחתיים כיפיים. דרך נוחה במיוחד לחוות את כל ההנאות שמציע האזור היא רכישת חבילות ליער השחור שכוללות גם לינה וגם כניסה למקומות האהובים באזור.

בין האטרקציות הבולטות ביער השחור: אגם טיטיזי (שניתן ליהנות בו משייט בסירה, מטיול רגלי, ממפגש עם ברווזים שחיים להם בטבע וגם מ"סתם" רחצה), שלוכזי (עיירה ציורית שבסמוך לה עוד אגם מלבב, מלאכותי, שמימיו קרירים גם בימי הקיץ הלוהטים), פארק אירופה (פארק השעשועים הגדול ביותר בגרמניה עם למעלה מ-100 מתקנים), מפלי טריברג (שגובהם 163 מ' ויופיים אינסופי), אקשן פורסט (פארק ספורט אתגרי ובפרט טיפוס חבלים), באד זקינגן (עיירה ציורית שמפורסמת בעיקר בזכות מרחצאות חמים מוצלחים מאוד), "חור המכשפה" (מסלול טיול בלב יערות שנראים כמו אגדה שהתעוררה לחיים אמיתיים), ועוד.

היער השחור בגרמניה

האלפים הבוואריים – לחובבי הסקי

דרום גרמניה היא גם משכנם של האלפים הבוואריים – אזור עם פסגות רבות (ובפרט הצוגשפיצה), קניונים מרשימים, נהרות עם כמויות עצומות של מים ובאופן כללי נופים מרהיבי עין. בין האטרקציות הפופולריות ביותר באלפים הבוואריים ניתן לציין את טירת נוישוונשטיין שהיוותה השראה לוולט דיסני, את קניון פרטנכקלאם העמוק והצר במיוחד ושאינספור מפלים משובצים לכל אורכו ואת גרמיש, עיירת סקי שמהווה אתר חובה לחובבי הספורט החורפי המאתגר.

דרזדן – "הפירנצה על האלבה"

דרזדן, שנמצאת בחלקה המזרחי של גרמניה, מציעה בעיקר אדריכלות מרשימה ומבט אל היסטוריה מרתקת. האטרקציות העיקריות בעיר, שמכונה "פירנצה שעל האלבה", הן ציור קיר שאורכו כ-100 מ' ("תהלוכת הנסיכים"), האלברטינום (מוזיאון לאמנות גרמנית מודרנית שנמצא במבנה בעל מראה רנסנסי שובה לב), טירת דרזדן (ארמון שהוא גם מצודה וגם מוזיאון), ארמון פילניץ המפואר במיוחד וטיילת ברוהל שעל גדות נהר האלבה.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ