עבודה בחו"ל דרך הסוכנות היהודית - איך זה עובד?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> עבודה בחו"ל דרך הסוכנות היהודית - איך זה עובד?

ישראלים רבים עוזבים את המדינה לתקופה קצרה, על מנת לשרת אותה מעבר לים. עבודה בחו"ל דרך הסוכנות היהודית מאפשרת היכרות עם תרבות זרה, וייצוג של פניה היפות של ישראל בפני העולם. מדי שנה מוציאה ישראל אלפיים שליחים המשרתים את ישראל בלמעלה מ-160 ערים ברחבי העולם, ומעבירים משהו מהרוח הישראלית לקהילה היהודית במקום, על מנת לשמור על הקשר עם המדינה, גם עבור ישראלים שירדו מהארץ לפני שנים רבות.

איך מגיעים להיות שליח?

חלק מהשליחים מגיעים לשירותה של המדינה כחלק משנת שרות ואחרים מוצאים עבודה עם חזון והגשמה דרך הסוכנות, המאפשרת להם לפגוש ישראלים בחו"ל ולהוות שער לארץ עבורם. ישראלים שעזבו את הארץ עשויים לאבד קשר עמה, לא כולם מבקרים בארץ מדי תקופה, והשליחים הם אלה שמזכירים להם את התרבות המקומית. חגיגות החגים היהודים בבתי השליחים שופעים ישראלים שרוצים לחוש משהו מההוויה הישראלית, ומסייעים לשמור על קשר לארץ. לעיתים ילדי היורדים חוזרים חזרה ועולים לארץ לאחר שטעמו משהו ממנה בזכות השליחים.

האם מדובר במקום עבודה לכל דבר?

אכן כן, שליחי הסוכנות היהודית מקבלים, מעבר למשכורת, גם דירה, רכב וביטוח רפואי. בשעות העבודה הם דואגים לקשר עם הקהילה היהודית במקום השליחות, ואף מקבלים תקציב מיוחד לאירועים בחגים ובמהלך השנה. בניגוד לכל עבודה בחו"ל, שליח הסוכנות היהודית חוזר לארץ בתום השליחות, וזוכה למגוון רחב של תנאים ושל הקלות על מנת שיוכלו, הוא ובני משפחתו, להתאקלם בארץ מחדש לאחר השליחות.

עבודה בחו"ל דרך הסוכנות היהודית

איך יודעים מה לעשות במהלך השליחות?

לפני היציאה לשליחות, השליחים עוברים קורס מיוחד המכשיר אותם לתפקיד. קיימים מספר סוגים של שליחות כאשר השליחות היא לתקופה קצובה ומוגדרת מראש, של בין שלושה חודשים לשלוש שנים. הקורסים מכשירים את השליחים לפי תקופת השליחות הנדרשת ולפי יעדיה, כאשר הם גם עוברים הכשרה מתאימה המכינה אותם לרילוקיישן זמני למדינה בה יבצעו את התפקיד.

לסיכום, עבודה בחו"ל דרך הסוכנות היהודית היא עבודה מיוחדת שאמנם מתגמלת מבחינה כספית, אך בראש ובראשונה מלאת סיפוק ותחושת גאווה במדינה. כהכנה לשליחות רצוי ללמוד את השפה האנגלית, וכן את השפה המקומית במדינת היעד על מנת לבצע את תפקידכם בצורה הטובה ביותר. לא כל אדם מתאים להיות שליח במדינה זרה, והדבר תלוי גם באופי, בכישורים חברתיים ובמגוון רחב של פרמטרים. לעיתים, אדם שעבר בהצלחה שליחות ראשונה, יוצא לשליחות חוזרת מעבר לים, באותה המדינה או במדינה אחרת.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ