מהצד שלך

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> מהצד שלך

שרון, ספרי לנו קצת על עצמך ועל מהות התפקיד שלך

אני מנהלת תחום הרילוקיישן בריטליקס- טיפול במעבר של עובד ובני משפחתו לתקופה של מינימום שנתיים לחו"ל ונסיעות קצרות לתקופות של 3 עד 6 חודשים. התפקיד כולל טיפול באישורי עבודה, בניית חבילת רילוקיישן והצעות שכר, וטיפול בכל תהליך המעבר מול העובד, בני משפחתו וספקים המעורבים באופרציה. כמי שעוסקת כבר 13 שנים בתחום הרילוקיישן אני מעורבת בקבלת החלטות לגבי תהליכי רילוקיישן בחברה הן ברמת הדילמה לגבי עובד מסוים או ברמת ייעוץ השלכות מס, הגירה וכו'.

מה הם הקשיים הבולטים ביותר בעבודה מול אנשים בתהליך רילוקיישן?

תהליך הרילוקיישן הוא תהליך לא פשוט. מבחינת העובד התהליך כרוך בלא מעט סידורים שיש לבצע לאורך כל התהליך. כל עובד ומשפחתו הם עולם ומלואו לכל אחד יש צרכים אישיים ודרישות מסויימות. הקושי הוא לגשר בין הצרכים האישיים למדיניות החברה, תקציב וצרכי הביזנס. כבר במפגש הראשוני עם העובד ניתן לזהות את רמת המוטיבציה והמניעים של העובד למעבר - כלכלית, מקצועית או אישית.

האם לבחירת העובד שיסע לרילוקיישן יש קשר להצלחת השליחות?

בהחלט. העובד צריך להיות מחויב לתהליך. ההתאמה היא לא רק מבחינה מקצועית אלא גם מבחינה אישיותית, ריגשית ומוכנות למעבר.

מנסיונך, מה ניתן לעשות כדי לשמר עובד שנמצא ברילוקיישן?

הצלחת רילוקיישן תלויה בהתאקלמות המשפחה ביעד החדש, סביבת עבודה ותנאי החוזה. במהלך תקופת הרילוקיישן אנחנו שומרים על קשר ישיר עם העובדים ומקבלים פידבקים לגבי שביעות רצונם. כמו כן מנהלי משאבי אנוש מקומיים מודעים לעובדים ברילוקיישן ומנסים לעזור כמה שיותר.

האם עשיית ביטוח הולם משפיעה על שימור העובד?

ביטוח רפואי הוא פקטור מאוד משמעותי בקבלת החלטה לגבי הרילוקיישן. ככל שהפוליסה יותר רחבה היא מקנה ביטחון לעובד ולמשפחתו. במידה והפוליסה לא מכסה בעיה רפואית מסוימת של עובד, אנחנו מנסים יחד עם דיוידשילד למצוא פתרון שירצה הן את העובד והן את החברה על מנת להקל על העובד בקבלת ההחלטה לצאת לרילוקיישן.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ