הסידורים המיידים להם יש לדאוג כשעוברים למדינה חדשה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> הסידורים המיידים להם יש לדאוג כשעוברים למדינה חדשה

רילוקיישן מוצלח הוא ברוב המקרים פונקציה של הכנה מוקדמת. החל מביטוח בריאות שידאג לכם כבר מהיום הראשון ועד לבחירת ספק אינטרנט שיהפוך את השהות שלכם לנעימה כבר מהשנייה הראשונה, קיבצנו בעבורכם את כל הסידורים הכי חשובים שאתם פשוט חייבים לעשות כאשר אתם מתחילים קריירה חדשה במדינה זרה.

ביטוח בריאות - בדקו בדיוק מה הפוליסה מכסה

ביטוח בריאות נחשב לאחד הצעדים הראשונים והחשובים ביותר שיש לדאוג להם כאשר אתם עוברים למדינה חדשה. מומלץ לעיין באשרת העבודה שלכם ולראות אילו סעיפים היא כוללת ובאיזו מידה משתתף המעסיק שלכם בהוצאה הכל כך חשובה הזו.

שימו לב לכיסוי הניתן עבור הילדים ובני הזוג שלכם והשתדלו להמציא את כל האישורים הרפואיים עוד כאשר אתם בארץ. בכל מקרה, כדאי להדפיס רשימה של רופאי משפחה פרטיים שנמצאים באזור המגורים החדש שלכם ולתלות אותה על דלת המקרר.

תחבורה - שקלו לשכור רכב לתקופת ההתאקלמות

למרות שבמרבית מדינות אירופה אתם תגלו שניתן להתנייד באופן נהדר בעזרת התחבורה הציבורית המקומית, כדאי לשקול לשכור רכב עבור הימים הראשונים שלכם במדינה זרה.

השכרת רכב לתקופת ההתאקלמות הראשונית היא דרך נהדרת להכיר את האזור ואפשרות אמיתית להכיר את כל הרחובות הקטנים שעוד מעט יהפכו לבית שלכם. ניתן לעשות זאת על ידי פנייה לדלפקי השירות של החברות המקומיות אשר נמצאות באזור שדה התעופה כאשר אתם מצוידים ברישיון נהיגה בין לאומי.

השכרת רכב בחול

להתחבר לספק אינטרנט מקומי

חיבור מהיר לאינטרנט המקומי והספקת Wi-Fi לבית שלכם היא כמעט בגדר אוויר לנשימה עבור כל מי שמתכנן לעבוד מעבר לים.

מעבר לעובדה שזוהי דרך נהדרת לשמור על הקשרים שלכם עם האנשים הכי חשובים שהשארתם בארץ, האינטרנט הפך לכלי עבודה של ממש ולדרך שלכם לבצע את כל הפעילויות האדמיניסטרטיביות ישירות מהבית.

טריק ישן של אנשי עסקים הוא לבדוק איזה ספק כבר פועל בבניין שלכם ומציע את שירותיו במקום. ברוב המקרים, בחירה בספק שיש לו תשתית מקומית היא ערובה לשירות איכותי ולאינטרנט יציב ומהיר.

רישום הילדים לגנים ולבתי ספר

אם אתם עומדים לנדוד יחד עם הילדים הקטנטנים שלכם אז אחד הדברים הראשונים שתצטרכו לעשות הוא לבדוק את גני הילדים ובתי הספר המקומיים. ניתן לפנות לסניף הסוכנות היהודית המקומי או לשאול אודות קולגות למשרד, אבל בכל מקרה כדאי לבקש המלצות וחוות דעת של מי שמכיר את מערכת החינוך המקומית.

אחרי הכל, רילוקיישן הוא מוצלח רק במידה שגם הקטנטנים מרוצים. אגב, בלא מעט מקומות שווה לנסוע מעט ולרשום את הילדים למוסד חינוכי שנמצא מחוץ לעיר.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

  • התמסרו לעולם והסירו דאגות - ביטוח רפואי לחו"ל
  • כל המידע על ביטוח בריאות לחו"ל ע"פ איזורים

הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ