האם רילוקיישן מתאים לך?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> האם רילוקיישן מתאים לך?

עבור רבים הרילוקיישן נשמע משהו מושך מאוד. אתם יודעים איך זה לחיות בחו״ל בסטייל אחר והכל נשמע מגניב ומשולם.

בהחלט יש יתרונות רבים לרילוקיישן וישראלים רבים יוצאים לרילוקיישן, לפעמים לבדם ולפעמים בליווי משפחות. הרילוקישן טומן בחובו הזדמנויות חדשות והרבה מאוד הרפתקאות. אתם מתנסים בחיים במדינה אחרת; נהנים ממשכורות גבוהות; לומדים תרבות ושפה חדשה ואפילו רואים עולם.

אבל למרות כל זה, חשוב לזכור שרילוקיישן לא מתאים עבור כל אחד. ישנם אנשים אשר עבורכם החוויה עלולה להיות לא פשוטה ולכן לפני שמקבלים החלטה שכזו, חשוב לבדוק היטב את הדברים.

כבר קראתם את המדריך שלנו על רילוקיישן?

לונדון

אז האם רילוקיישו מתאים לך? מהי התשובה? לפני שמקבלים החלטה חשוב לחשוב על הפרטים הבאים:

היכולת האישית להתמודד עם מצבים חדשים - כאשר אתם יוצאים לרילוקיישן אתם מוצאים את עצמכם במדינה חדשה בה הדברים מתנהלים אחרת ועליכם פשוט להסתדר. חישבו על הדברים הבסיסיים ביותר - שכירת דירה, קניות בסופרמרקט ושירותים רפואיים.

גם אם אתם דוברים של השפה המקומית ברמה גבוהה זה עדיין עלול להיות קשה להסתגל לחיים במדינה זרה. ישנם אנשים שמסתדרים ומרגישים כמו בבית בכל מקום וישנם אנשים שפשוט אינם בנויים לזה.

  • הריחוק מהמשפחה והחברים: למרות שתגיעו לחופשות ואולי גם אנשים יבואו לבקר אתכם; עדיין כאשר אם נמצאים ברילוקיישן אתם מתמודדים עם ריחוק מהמשפחה ומהחברים שלכם. לא תראו אותם בתדירות שבה אתם רגילים לראות אותם ויתכן שזה ייצור עבורכם תחושת בדידות.
  • קושי עבור ילדים: כאשר אתם יוצאים לרילוקיישן עם משפחה וילדים עליכם למצוא סידור עבור הילדים, כלומר מוסד חינוכי. גם עבור הילדים זו עלולה להיות חוויה קשה לעזוב את החברים מאחור ולהיכנס ללימודים במקום חדש עם קשיי שפה.
  • בני או בנות הזוג: לעתים במרדף אחרי הקריירה אנו שוכחים את בני ובנות הזוג. כאשר זוג יותר לרילוקיישן חשוב ששני בני הזוג היו מעוניינים בכך. אחרת זו עלולה להיות חוויה הגורמת למתחים בין שני בני הזוג. מומלץ מאוד ששני בני הזוג יעבדו ולא רק אחד מהם, כך זה עוזר לכולם להתאקלם. אבל בהחלט ישנם מקרים בהם אחד מבני הזוג רוצה ברילוקיישן מכיוון שזוהי מקפצה בקריירה שלו ואילו לבן או בת הזוג זה דווקא עלול לפגוע בקריירה.

רילוקיישן

לקריאה נוספת:

אז לפני שממהרים לארוז ולקנות את כרטיסי הטיסה, חושב לעשות את כל השיקולים. בדרך כלל אדם רווק יותר חופשי ויכול לקבל את ההחלטה בעצמו וגם לחזור מתי שבא לו. אך כאשר חיים בזוג זוהי החלטה שיש לשקול יחדיו.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ