הכי בבית שיש – מה כדאי לקחת איתכם לרילוקיישן לחו"ל? -

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> הכי בבית שיש – מה כדאי לקחת איתכם לרילוקיישן לחו"ל? -

מעבר לחו"ל הוא צעד מרגש, אולי אחד הצעדים הכי מרגשים אותם יכול אדם לעשות.
ההחלטה לעזוב את הכול ולהעתיק את חייך וחיי המשפחה למקום אחר דומה להרגשה של היפרדות של הרגליים מהקרקע, כיוון שעוד לא ברור בשלב הזה האם זו הקרקע הנשמטת מתחת לרגלייך או פשוט שיעור ראשון בהמראה וצמיחה, מדובר בהרגשה לא פשוטה כלל.


אז איך מתגברים על החשש? מדובר במשימה לא קלה בכלל, אבל, אפשרית. דרך אחת היא להתייעץ עם מומחים בתחום שיכולים לסייע לכם, בדגש על הפן המקצועי. מול המומחים אפשר להתייעץ לגבי נושאים מגוונים - משכר דירה, דרך אזרחות ועד מיסוי. אבל מה לגבי חששות ונושאים אישיים יותר?

חלק גדול מהחששות האישיים נובע פשוט מאי ידיעה, בכדי להתגבר עליהם אנו מאמינים שהכי טוב זה פשוט לשמוע חוויות מאנשים אחרים שכבר עשו את הצעד הזה ועברו למדינה אחרת. משיחות שערכנו עם לקוחות שונים, שמנו לב שרבים מהם מספרים שהם הביאו איתם מהארץ חפץ אישי שעזר להם, השמיכה האהובה, נעלי הבית, תמונה מהבית וכדומה, כל אלו עזרו לעוברים לחו"ל להרגיש הכי בבית שיש גם בחו"ל.

בכדי לאפשר לעוברים העתידיים לקבל רעיונות לחפצים שכדאי לקחת איתם לרילוקיישן ערכנו פעילות בדף הפייסבוק שלנו, בה הוזמנו הגולשים לספר מה היו לוקחים איתם למעבר לחו"ל. הזוכה בפעילות זכה בטיסה לחו"ל.

אנחנו שמחים לשתף אתכם בהצעות המובילות ולקבל רעיונות לחפצים שכדאי לקחת לקראת המעבר.

davidshield relocation

ובכדי שלא תהיו במתח, נשתף גם בפוסט הזוכה:

מה הייתם אתם לוקחים לרילוקיישן? ספרו לנו בדף הפייסבוק שלנו.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ