פינוי הדירה ואריזת חפצים לפני רילוקיישן

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> פינוי הדירה ואריזת חפצים לפני רילוקיישן

לאחר לבטים רבים, הגעתם להחלטה שברצונכם לבצע שינוי מקצועי, לא במקצוע בו אתם עוסקים, אם כי במדינה בה אתה עוסקים במקצוע שלכם. ביצוע רילוקיישן מטעמי עבודה משפיע בצורה קיצונית על חייכם ועל חיי בני משפחתכם, אך זהו צעד שטומן בחובו יתרונות רבים, רובם כלכליים.

אין ספק כי המעבר מצריך היערכות מקיפה, מאחר ומדובר מן הסתם במעבר מורכב בהרבה מאשר מעבר דירה בתוך הארץ. יש להחליט איזה ציוד אתה לוקחים איתכם, מה אתם משאירים מאחור, לבחור בחברת שילוח בינלאומית של החפצים אותם אתם לוקחים עמכם לחו"ל ושלל החלטות חשובות רבות.

ובכן, הפעולה של פינוי דירה לקראת מעבר לחו"ל היא אחת החשובות בתהליך זה. לפני שאתם מתחילים לארוז את החפצים, מומלץ שתמיינו אותם היטב. לאחר פעולת המיון, את החפצים שהחלטתם שאתם לא לוקחים עמכם למדינת היעד אתם יכולים לתרום או למכור. לשם כך, מומלץ לפנות לחברה מקצועית ובעלת ניסיון בפינוי דירות, אשר ללא ספק תקל עליכם את המלאכה ותסיר לא מעט דאגות מראשכם.

פינוי דירה לפני רילוקיישן, פינוי הדירה, אריזת חפצים לפני רילוקיישן

הסיבות להשתמש בשירות פינוי דירה

ביצועו של פינוי דירה לפני מעבר לחו"ל הוא צעד הכרחי כפי שכבר הסברנו. בתהליך המעבר, אנו מעוניינים כמובן להעביר איתנו חלק ניכר מהציוד שלנו: רהיטים, מוצרי חשמל, בגדים ושלל פריטים אחרים היקרים לליבנו.

ביצוע של פינוי תכולה של הדירה לפני המעבר הוא תהליך אשר נותן לנו הזדמנות לבצע מעין סדר מקדים בבלגאן, להבין אילו חפצים אנו רוצים לקחת עמנו ואילו חפצים אנו מעוניינים להשאיר מאחור לקרובי משפחה, לנזקקים או לנסות למכור. כאשר נעזרים בחברת פינוי דירות, את החפצים בהם אנחנו לא מעוניינים, אנו פשוט משאירים לה ואנשיה כבר יידעו כיצד להיפטר מהם. במידה ולהם אין צורך בהם, הם יפנו אותם לנקודות איסוף מורשות של הרשויות המקומיות ובכך יחסכו מאיתנו את כאב הראש הכרוך בכך ואולי אף את הקנס שהיינו מקבלים לו היינו מפנים את הציוד בעצמנו לנקודות שאינן מיועדות לכך.

פינוי הדירה מחפצים שאינם נחוצים עשוי להיות רעיון נפלא גם במידה ואנו מעוניינים להשכיר את הדירה לתקופת המעבר. מן הסתם, דיירים חדשים ירצו להכניס לדירתם החדשה חפצים משל עצמם ולכן לא נוכל להשאיר חפצי דירה שלנו לאחסון במקרה זה בשטחה הדירה.

איך מתבצע התהליך הלכה למעשה?

את תהליך פינוי הדירה עשוי להתחיל בשלב מוקדם יחסית ולא לחכות לרגע האחרון לפני היציאה לרילוקיישן, זאת על אף שלרוב מדובר בתהליך של קצר של מספר ימים בודדים. הרי המעבר עצמו כולל סידורים רבים ולחץ רב, אז מן הסתם אינכם מעוניינים להתמודד ברגע האחרון גם עם הצורך למצוא פתרון לחפצים אותם החלטתם להשאיר בארץ. לכן, מומלץ לתאם עם חברת פינוי דירות זמן מה מראש את הפינוי.

מומלץ לבצע סקר שוק קצר ולבדוק את אמינות החברות השונות שמציעות לכם את שירותן, את העלויות השונות (כאשר לפעמים ניתן אף לקבל שירות של פינוי דירה בחינם) ולבחור בחברת הפינויים שאתם מרגישים שאנשיה יעשו את העבודה הטובה ביותר, ברגישות ובאדיבות.

לסיכום, רילוקיישן לחו"ל הוא תהליך אשר טומן בחובו סידורים רבים וכאב ראש לא קטן. אי לכך, מומלץ לפנות לחברה לפינוי דירות בשלב מוקדם יחסית, על מנת להוריד את הדאגה הזאת מסדר היום ולהתכונן לחיים החדשים שלכם בחו"ל בראש שקט.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ