ביטוח רפואי באנגליה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> ביטוח רפואי באנגליה

ישראלים רבים בוחרים לעשות במהלך חייהם שינויתעסוקתי, חברתי, או אפילו תרבותי ומוצאים את עצמם תוך זמן קצר מעתיקים את חייהם לאנגליה.

אחד היעדים המרכזיים לרילוקיישן בקרב ישראלים היא כמובן עיר הבירה לונדון בשל ההזדמנויות העסקיות אשר צומחות ומניבות פירות תוך כמה שנות השקעה ובשל הקהילה היהודית הרחבה והמפותחת באחת הערים היקרות והמתויירות ביותר בעולם. למידע נוסף על רילוקיישן לאנגליה.

בלונדון קשת רחבה של חברות בינלאומיות בינוניות וגדולות העוסקות בתחומים שונים ביניהם הייטק, בנקאות, אינטרנט, מסחר ועוד. רוב המשרות הפנויות עבור ישראלים באנגליה באופן כללי ובלונדון בפרט הן משרות בתפקידי פיתוח עסקי, משרות ניהול, תכנות, בנקאים ועוד.

לאחר שעברתם את כל הבירוקרטיות, מצאתם עבודה או נרשמתם ללימודים באנגליה יש כמה דברים שעליכם לדעת ולהיות ערוכים להם מראש.

בטרם מעבר לאנגליה, חשוב להכיר את הנושא של ביטוח רפואי באנגליה, על מנת להיות מכוסים על כל צרה רפואית שלא תבוא - החל מהבעיה הקטנה ביותר ועד למקרים יותר מסובכים, לא עלינו. ביטוח לישראלים באנגליה ייתן לכם שקט נפשי מהבחינה הרפואית במהלך השהייה במדינה.

ביטוח לישראלים באנגליה

רקע על מערכת הבריאות באנגליה

מערכת הבריאות האנגלית מתחלקת ל2:

  • מערכת הבריאות הציבורית, המכונה גם National Health Service או בראשי התיבות NHS
  • מערכת הבריאות הפרטית

אפשר לומר שמערכת הבריאות באנגליה נחשבת לטובה, ודואגת לאיזון טוב בין דאגה לפרט ולכלל. הבריטים מאד גאים במערכת הבריאות באנגליה.

על מנת לראות רופא מומחה באנגליה יש צורך קודם כל לעבור דרך "רופא כללי", המשמש כסוג של "שוער" - הוא היחיד אשר יכול להפנות לרופא מומחה על פי הצורך.

ביטוח רפואי באנגליה עבור ישראלים המתגוררים שם, הינו קריטי מפני שכל טיפול רפואי ללא ביטוח כזה עלול להסתכם בלא מעט הוצאות מיותרות.

מה עוד כדאי לדעת על מעבר לאנגליה?

דיור: בשונה מישראל, שכר הדירה בלונדון הינו שבועי ולא חודשי. שכר הדירה בלונדון נע בין 1,000-2,700 פאונד, אך יש פערים גדולים בסכומים בהתאמה לאזור בו תבחרו לגור.

המעבר בין מקום למקום מתבצע לרוב באמצעות תחבורה ציבורית מפותחת, יעילה ואיכותית במיוחד בין אם זה ברכבות התחתיות ובין אם באוטובוסים. אם התרגלתם לנהוג ברכב בישראל, יש סיכוי גדול שתצטרכו לשנות את ההרגל ולהנות משירותי התחבורה הציבורית בלונדון. ולא לשכוח שבאנגליה נוהגים הפוך, כלומר הנהג יושב בצד ימין.

שכר והוצאות: ההוצאה הממוצעת לנפש באנגליה נעה בין 500-1,000 פאונד בחודש, שוב תלוי באזור בו אתם גרים. השכר הממוצע גבוה יותר מבישראל כמובן, אך חשוב לחשב הכל מראש אם ברצונכם לחסוך ולא להיכנס לבור כלכלי.

אל תשכחו שלמרות שהפאונד ירד בשנים האחרונות, עדיין ערכו בשוק גבוה ולמרות שלמראית עין נראה כי לונדון עברה שינוי, היא עדיין נחשבת לעיר יקרה מאוד.

תרבות ומנטליות: בשונה מהישראלים אשר לעתים רגילים להשיג כל דבר ב״כוח״ ולעתים משא ומתן בין אנשים בא לידי ביטוי בחוסר כבוד או רשמיות, באנגליה זה ממש לא ככה.

באנגליה לכל דבר יש כללים, הכל מתבצע בזמן, אין קיצורי דרך או הפעלת קשרים לקידום אינטרסים וכל תלונה שתגישו למוקדי שירות הלקוחות תיענה ותיבחן בקפידה.

רפואה: מומלץ מאוד לעשות ביטוח לישראלים באנגליה במסגרת ביטוח רפואי פרטי וזאת למרות שאנגליה מממנת עבור משלמי המיסים שירותי רפואה מונעת, רופאי משפחה ורופאים מקצועיים, יש מחסור בכוח אדם ובמצב חירום יכול להיות שמערכת הבריאות הציבורית לא תספק לכם את השירות בזמן המתאים.

לחברת דיוידשילד - ביטוח רפואי לישראלים בחו"ל, יש ניסיון רב בתחום הביטוח הרפואי הבינ"ל ומערכת קשרים מבוססת עם גורמים וספקים רפואיים ברחבי העולם, מאפשרים לה לעשות עבור המבוטחים הישראלים מעל ומעבר לכל ביטוח אחר הביטוח מבית דיוידשילד מספק מעטפת ביטוחית מלאה הכוללת תמהיל של שירותים, החל בביקורי רופא, בדיקות שגרתיות, אישפוז, בדיקות לילדים ונוער וכלה בניתוחים והשתלות.

דיוידשילד היא החברה המובילה בארץ בכל הקשו ראל ביטוח לישראלים בחו"ל - לכן במידה ואתם מתעדים לטוס לאנגליה במסגרת רילוקיישן או לימודים, מוטב כי תפנו אל החברה ותבררו על ביטוח לישראלים באנגליה.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ