מעבר דירה לחו"ל בזמן רילוקיישן

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> מעבר דירה לחו"ל בזמן רילוקיישן

בשנים האחרונות הפך רילוקיישן לחו"ל לנפוץ מאוד בשוק העבודה הישראלי. זאת עקב סיבות שונות כמו הרצון לשפר את איכות החיים, לזכות במשרות טובות ומתגמלות יותר שאינן קיימות או קשות להשגה בארץ, וכן בשל שליחות במסגרת העבודה, לימודים בחו"ל או רצון לחוות את החיים בארץ זרה. בתוך כך, חשוב לדעת כי רילוקיישן מכל סיבה דורש היערכות ותכנון נכונים של גורמים שונים, ואחד החשובים שבהם הוא מעבר דירה לחו"ל בזמן רילוקיישן.

התארגנות לקראת מעבר הדירה

רבים מקרב האנשים שמבצעים רילוקיישן מחזיקים בדירה וחפצים אישיים, שאותם הם מעוניינים להעביר ביחד עימם לחו"ל. לשם כך יש להחליט אילו חפצים ופרטים הינכם מעוניינים להעביר עימכם, אילו לזרוק ואילו לאחסן ולשמור בארץ עד שתחזרו. את החפצים שבחרתם לקחת יש לשלוח באופן מסודר ומאורגן, עדיף עם חברות שילוח בינלאומיות המתמחות בביצוע מעבר דירה לחו"ל בזמן רילוקיישן. חברות אלו מספקות ללקוחותיהן שירותי אריזה והובלת תכולת דירות בין ארצות ויבשות.

יתרונות חברות שילוח בינלאומיות

כאמור, מעבר דירה לחו"ל בזמן רילוקיישן כדאי לבצע עם חברת שילוח בינלאומית, מאחר ששירותיה יבטיחו את מעבר תכולת הדירה באופן יעיל ומסודר ללא תקלות. בנוסף לכך, חברות שילוח בינלאומיות ידאגו לכל הצדדים הבירוקרטים הכרוכים בהעברת תכולת דירה לארץ אחרת, יספקו לכם פירוט מלא אודות עלויות ההעברה, ויאפשרו לכם לתכנן באופן מושכל וחסכוני את טיב וגודל ההעברה המשתלם עבורכם.

העברת תכולת דירה בהובלה ימית

חשוב לדעת כי העברת תכולת דירה במכולות באמצעות הובלה ימית הינה חסכונית בהרבה לעומת הובלה אווירית, כאשר המחיר משתנה בהתאם ליעד ולכמות המטען. מאידך, להובלה ימית לוקח זמן רב יותר להגיע. בנוסף, כל משלוח ימי נכנס למכולה שגודלה נקבע בהתאם לכמות וגודל התכולה, והתשלום עבור המשלוח נגבה לפי מכולה. כלומר, גם אם אתם מעבירים מכולה חצי ריקה.

הערכת מועד הגעת המשלוח

העברתה של תכולת דירה לחו"ל דרך ים או אוויר כרוכה בהליך ארוך יחסית, שיכול להימשך מספר שבועות ואף למעלה מכך. לכן, חשוב לברר מראש את המועד המשוער להגעת התכולה ולהיערך בהתאם. כמו כן, במידה שאתם מגיעים לחו"ל מבלי שמחכה לכם דירה, עדיף לתכנן את מועד הגעת החפצים לפחות לשבועיים לאחר הגעתכם. זאת מכיוון שעלויות אחסון המכולה בנמל תעלה לכם הרבה מאוד כסף.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ