איזה ביטוח רפואי מתאים לשהייה ממושכת בחו"ל?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> איזה ביטוח רפואי מתאים לשהייה ממושכת בחו"ל?

מתכוונים לעבור לגור בחו"ל לתקופה ארוכה? נשלחים על ידי מקום העבודה שלכם לעשות רילוקיישן לתקופה מסוימת בחו"ל? התקבלתם ללימודים בחו"ל ואתם נוסעים לחיות כמה שנים מחוץ לישראל? זה הזמן לחשוב איזה ביטוח רפואי יכול להתאים לכם.

בעוד שבישראל אתם מכוסים על ידי קופת חולים בה אתם חברים, לצד ביטוחים פרטיים שונים שיש לכם, הרי שבחו"ל אין לכם את התמיכה של קופת חולים, ובמדינות אחרות בעולם לא קיימת המתכונת הזאת, הרי שהברירה היחידה שעומדת לרשותכם הוא ביטוח רפואי שיכול להתאים לשהייה ארוכה בחו"ל. צריך להבין, ללא ביטוח שכזה אתם לא תוכלו ליהנות מטיפולים רפואיים או יותר נכון, אתם תצטרכו לשלם כסף רב עבור טיפולים, אפילו אם מדובר בטיפולים זולים יחסית.

מעבר לחו"ל דורש ביטוח

לכן עליכם לבחון אילו אופציות עומדות לרשותכם בכל הקשור לביטוח רפואי לשהייה ארוכה בחו"ל.. כאן המקום  להדגיש, מדובר בביטוח שונה מזה שאנחנו נוהגים לעשות לפני נסיעה לחו"ל (ביטוח נסיעות). שכן ביטוח זה הוא קצר טווח ומיועד אך ורק לתקופת הנסיעה. במקרה של שהייה ממושכת בחו"ל, עלינו לעשות ביטוח רפואי ממושך שיהיה תקף לכל תקופת הזמן בה אנחנו נמצאים מחוץ לישראל ואנחנו לא חברים בקופת חולים.

מה צריך לכלול ביטוח רפואי לחו"ל?

ביטוח רפואי לשהייה ממושכת עשוי לכלול בין היתר ובהתאם למצב הרפואי שלכם: ימי אשפוז, ניתוחים, טיפולים ייחודים (כמו גלי הלם למשל), תרופות ואביזרי עזר למקרים רפואיים. כמו כן הביטוח צריך לכלול מקרים של תאונות אישיות ותאונות אחרות אשר עלולות לגרום לנו נזקים פיזיים ונפשיים.

חשוב מאוד שהביטוח יכלול כיסוי בריאותי מלא, חשוב שהביטוח יכלול אפשרות לקבל טיפול אצל מגוון רופאים ובתי חולים, כמו כן, במידה ואתם יודעים שבזמן שהותכם בחו"ל, תתגוררו ביותר ממקום אחד, עליכם לעדכן את חברת הביטוח בכך והיא תדאג שהביטוח שלכם יתאים לשהות במספר מקומות.

ביטוח בריאות יש לעשות עוד בטרם אתם יוצאים מהארץ, כך תוכלו ליהנות ממנו כבר מהיום הראשון לשהותכם בחו"ל. עליכם להקפיד שהביטוח מכסה את כל מה שאתם צריכים וליידע את החברה מאיזה יום להפעיל אותו. עליכם לקחת בחשבון, חוק הבריאות הממלכתי אינו מכסה שירותי בריאות שאינם בארץ ולכן אם אתם נוסעים לתקופה ממושכת, זה לא יעזור לכם שאתם חברי הקופה, אתם לא תוכלו לקבל שירות רפואי בחו"ל דרך הקופה. מה שכן, עליכם לזכור, ברגע שתחזרו לארץ, אתם צריכים לחזור ולעשות ביטוח בקופת חולים וכן לחזור ולשלם ביטוח לאומי בשביל שתוכלו לקבל טיפול רפואי בישראל.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ