סיכום שנה - המקצועות המבוקשים ביותר לרילוקיישן ב- 2014 וצפי ל- 2015

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> סיכום שנה - המקצועות המבוקשים ביותר לרילוקיישן ב- 2014 וצפי ל- 2015

מיטב מוחות הישראלים בארץ (וישנם הרבה כאלה כך אומרים), מגויסים כל שנה לטובת רילוקיישן לארץ זרה, שם יוכלו להתפתח, ללמוד, להחכים ואף ללמד עמיתים מארצות זרות, ובסופו של דבר, יוכלו לחזור לישראל ולהמשיך לתרום לאירגון ששלח אותם לחוויה המסעירה של עבודה בחו"ל.

אבל מיהם אותם עובדים ובאילו עבודות הם מתעסקים? מה היה היצוא הגדול ביותר של ישראלים לעבודה בחו"ל? באיזה ענף כדאי לכם להשקיע במיוחד, אם אתם חושקים בעצמכם בתקופה של רילוקיישן באחת ממדינות העולם?

במקום הראשון נמצא, ענף ההיי-טק. ישראל נחשבת למעצמת היי-טק ונחשבת כמובילה בעולם בתחום זה. ישראלים רבים העובדים בתחום נשלחים לעבודות בסטארט-אפים ובחברות היי טק ברחבי העולם במיוחד בארצות הברית, אנגליה, גרמניה, הולנד, סין, אוסטרליה וקולומביה. בין עובדי ההייטק, המהנדסים ובקרי בדיקות האיכות נחשבים למבוקשים ביותר, כשאחריהם נמצאים מתכנתי תוכנה, ומומחי אבטחת מידע. עובדים בתחומים אלו, צפויים למצוא מגוון אפשרויות עבודה בחו"ל ולצאת לתקופת רילוקיישן באחת ממדינות אלו.

באלו מקצועות ניתן לעבוד בחו"ל

חוץ מענף ההיי-טק המוביל, ישנם עוד לא מעט מקצועות היכולים להביא אתכם לחיות בחו"ל במגוון ארצות בעולם:

  • ענף החקלאות והאגרונומיה הוא אחד הענפים המתפתחים ביותר כיום, כשמדינות רבות בעולם רוצות לעבור לחקלאות ירוקה המתבססת על אנרגיה ירוקה, ללמוד על שיטות חקלאות מתקדמות ועל הנדסת מזון מודרנית. בין המדינות המייצרות משרות רילוקיישן לעובדי החקלאות (והמאפשרות עבודה גם לאנשים מבוגרים) נמצאות בעיקר מדינות אפריקה, דרום אמריקה ואסיה. 
  • הכלכלנים, היועצים הפיננסים ומנהלי הכספים ימצאו גם הם עבודה בחו"ל, במהירות יתרה. מדובר על מקצועות שלהם יש דרישה רבה במרבית מדינות העולם ובעיקר במדינות אירופה וארצות הברית. כמו כן, הישראלים העובדים בתחום, מעונינים גם הם לעבור לרילוקיישן לאחת ממדינות אלו, שכן לרוב, המשכורות המוצעות לישראלים בחו"ל העובדים בתחום, הן גבוהות בהרבה ממה שמוצע בשוק הישראלי ומתגמלות היטב. 
  • גם לעוסקים ברפואה, עריכת דין, יזמות ויזמות נדל"ן, אינטרנט ותקשורת, יש סיכוי לא רע בכלל למצוא יעד לרילוקיישן שמתאים להם. אלו אמנם מקצועות מבוקשים פחות, אך עם הכישורים הנכונים, הרצון וההתמדה, כל אחד יכול, בסופו של דבר, למצוא את משרת חלומותיו בחו"ל. 

בשנת 2015 צפויים מאות ואפילו אלפי ישראלים לבצע רילוקיישן למדינות שונות מסביב לגלובוס. כמו בשנים החולפות, גם ב 2015 צפוי להיות תחום ההייטק בראש רשימת המקצועות שיגרמו לישראלים לבצע מעבר לחו"ל לעבודה. התפתחות ענף החקלאות המודרנית בישראל, והביקוש ההולך וגדל לשיטות חקלאות מתוחכמות, יגרמו לעליה ברילוקיישן של ישראלים מענף החקלאות ואנו עשויים לראות צמחיה משמעותית בביקוש לעובדים בחו"ל בכל הקשור בענף זה.

בהצלחה!


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ