מתי כדאי לוותר על ביטוח נסיעות רגיל ולעבור לביטוח רפואי מותאם לרילוקיישן?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> מתי כדאי לוותר על ביטוח נסיעות רגיל ולעבור לביטוח רפואי מותאם לרילוקיישן?

מעסיקים ישראלים רבים ועובדיהם המתכננים לבצע "רילוקיישן" (העתקה של מקום העבודה/מגורים למדינה אחרת), נוטים לראות בביטוח נסיעות דרך להגנה רפואית בתקופת השהות בחו"ל. האופי המיוחד כל כך של רילוקיישן ארוך-טווח במדינה אחרת למטרות עבודה, לימודים או הגירה, מצריך פתרון ביטוחי מסוג שונה.

על פי חוקי מדינת ישראל, אזרח אשר שוהה מחוץ לגבולות המדינה לתקופה של יותר מ24 חודשים ( בין אם במסגרת רילוקיישן לארה"ב או לכל יעד אחר) יידרש להירשם מחדש לאחת מקופות החולים. יתרה מזו, תידרש תקופת "צינון" של ששה חודשים, עד שההתקשרות תכנס לתוקף. מסיבה זו, הדרך היחידה להבטיח רצף ביטוחי היא רכישת פוליסת ביטוח בינלאומית כדוגמת הביטוח הרפואי בחו"ל המותאם לרילוקיישן.

בנוסף, ביטוח נסיעות רגיל נותן מענה בעיקר למקרי קיצון: מחלה פתאומית, פציעה, תאונות עבודה או בדרכים, צרכי פינוי מיידי ועוד. בשהות ארוכת טווח במסגרת הרילוקיישן, גלומים צרכים אחרים אשר ביטוח הנסיעות הסטנדרטי אינו מספק. בצרכים אלו ניתן להבחין בקלות כאשר אנו מתבוננים בהיבטי הבריאות של חיינו ביום-יום.

בכל הנוגע לבריאות המשפחה, אין שאלה. משפחה ממוצעת נדרשת למרכזי בריאות על בסיס כמעט שבועי; החל מטיפת חלב, להשגחה ובדיקות גניקולוגיות, לתרופות ובתי מרקחת, לביקורים שגרתיים אצל רופא המשפחה וכיוב'. פוליסת הרילוקיישן תכסה את כל אלו בנוסף לבטוח במקרי הקיצון הקיימים בביטוח נסיעות.

חישבו על עצמכם חיים ברילוקיישן לתקופה ממושכת במדינה זרה כלשהי, כאשר אתם ובני-זוגכם אינכם יכולים לקבל טיפול רפואי הולם במסגרת מערכת הבריאות המקומית: אשתך אינה זכאית לבדיקות אולטרסאונד בהריון, בעלך נאלץ לעבור ניתוח שאינו בגדר סכנת חיים אך נדרש לחכות כמעט שנה בתור, ילדכם נדרש לטיפול הכרחי שאינו קריטי ולא יכול לקבל אותו. זהו מצב בלתי נסבל ובדיוק בשל כך נוצרה פוליסת הרילוקישן.

הנה רשימה חלקית של יתרונות פוליסת הרילוקיישן של חברת דיוידשילד:

  • שירות לקוחות 24/7
  • חמ"ל רופאים מומחים לליווי וייעוץ
  • חיוג חינם כמעט מכל מקום בעולם
  •  תקשורת ישירה עם העובד ללא תיווך של המעביד (שמירה על דיסקרטיות רפואית)
  • הדרכה בטיחותית
  • התאמה פרטנית לכל חברה
  • שמירת הזכויות הרפואיות של המבוטח בישראל,
  • כיסוי מלא בביקורי מולדת וטיפולים רפואיים מלאים בחו"ל, במסגרת ביטוח בריאות בארה"ב או בכל מקום אחר.

בנוסף לכל אלה, ביטוח הרילוקיישן של דיוידשילד מעניק למבוטח תמיכה בדמות הרפואה המשלימה, אשר לה כולנו נזקקים במהלך חיינו: עזרה בהפסקת עישון, שומרי משקל, שמירה על כושר, טיפת חלב, פיקוח התפתחות תקינה של הילד, חיסונים ועוד.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ