מספר טיפים חשובים למבצעים רילוקיישן לחו"ל עם המשפחה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> מספר טיפים חשובים למבצעים רילוקיישן לחו"ל עם המשפחה

קיבלתם הצעת עבודה מפתה בחו"ל הדורשת חישוב מסלול מחדש? רגע לפני שאתם יוצאים מגדרכם מרוב שמחה, כדאי שתיקחו בחשבון כי צפויים גם קשיים. לכן ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים.

עבודה בחו"ל נחשבת לאפשרות מפתה לכל הדעות, עם זאת אין הדבר אומר כי לא נלווים אל הרילוקיישן קשיים ואתגרים. על מנת שתוכלו לצלוח את התקופה ולמנוע תסכול משאר בני המשפחה, מומלץ כי תשימו את ליבכם אל הטיפים הבאים:

מציאת עבודה לבן הזוג

ההזדמנות לרילוקיישן נופלת בחיקם של זוגות רבים, אולם רק אחוז קטן מצליח לשרוד בחו"ל. לרוב, אחת הסיבות העיקריות אשר מובילות את המשפחה חזרה ארצה היא חוסר הסתגלות של בן או בת הזוג מבחינה תעסוקתית.

לכן מציאת עבודה בחו"ל לבני הזוג והשתלבותם בארץ החדשה היא חיונית. אחת הדרכים לעשות כן היא על ידי הפעלת רשת של קשרים אשר יאפשרו לבני הזוג להשתלב בתחום התמחותם, זאת לצד הוצאת ויזה המאפשרת תעסוקה.

המלצה אישית:

כיום בעידן המודרני אפשר גם לחשוב על עבודה מהבית אותה ניתן לבצע מכל מקום בעולם ובעזרתה בני הזוג יזכו לתעסוקה. כמו כן, מומלץ כי בני הזוג יבצעו שיעורי בית טרם המעבר, ילמדו את התרבות העסקית הנהוגה במקום ואף ירכשו קשרים מקצועיים וחברתיים דרך האינטרנט והרשתות החברתיות.

טיפים לרילוקיישן בחו"ל, רילוקיישן לחו"ל עם המשפחה

חבירה לקהילה היהודית

כמובן שמעבר לחו"ל יגרום לכם לתחושת געגועים לארץ, לתרבות ולמסורת שאתם מכירים, לכן רצוי לאחר שמתמקמים לנסות לאתר את הקהילה היהודית אשר נמצאת בארץ אליה עברתם. את הקהילה היהודית בערים גדולות ניתן למצוא על ידי חיפוש באינטרנט והקלדת מילות המפתח הרלוונטיות.

במידה ומדובר בעיר קטנה, ניתן לחפש את בית חב"ד הקרוב או להתעדכן דרך האתר של השגרירות הישראלית באזור, אשר לרוב משתפת פעולה עם הקהילה היהודית המקומית.

השתלבות יעילה של הילדים

רילוקיישן זהו צעד מאוד משמעותי עבור כל בני המשפחה, לרבות הילדים אשר נעתקים מהמסגרות הקיימות, מהמשפחה המורחבת, מהתרבות אותה מכירים ומהשפה המדוברת. לכן, חשוב עד כמה שניתן להפוך את המעבר ליותר פשוט וקל. למרות שילדים רוכשים שפות מהר יותר מהמבוגרים, מומלץ לעשות עבודת הכנה בדוגמת קורסים ושיעורים.

כמו כן, אפשר לקחת עמכם ספרים בעברית, להוריד למחשב סרטים או תכניות אהובות, לארוז עמכם מאכלים ישראלים שהילדים אוהבים ועוד רעיונות אשר ישמשו כרשת ביטחון לפחות לתקופה הראשונית.

ולסיכום - מעבר לחו"ל הוא אינו עניין של מה בכך, גם אם יש לכם עבודה מסודרת מהארץ. לכן, כדי שכל בני המשפחה יהיו מרוצים צריכה להיות זאת החלטה משותפת אשר שמה דגש על כל המעורבים בתהליך.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ